Rekommenderar filmen "Kung Caspian
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Rekommenderar filmen "Kung Caspian

    och Skeppet Gryningen" till er med barn som gillar äventyrsfilm. Jag och storsonen (snart 8 år) såg den på svenska i 3D idag och den var verkligen sevärd. Jag är iofs verkligen ett fan, är uppvuxen med Narnia-böckerna, hör fortf min pappas högläsningsröst i huvudet när jag läser dem. Måste dessutom säga att jag är grymt impoonerad över hur dubbningstekniken har gått framåt. Förr var det ju hemskt att se dubbad spelfilm, men nu störde det faktiskt inte alls, jättebra gjort.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Rekommenderar filmen "Kung Caspian och Skeppet Gryningen" till er med barn som gillar äventyrsfilm. Jag och storsonen (snart 8 år) såg den på svenska i 3D idag och den var verkligen sevärd. Jag är iofs verkligen ett fan, är uppvuxen med Narnia-böckerna, hör fortf min pappas högläsningsröst i huvudet när jag läser dem. Måste dessutom säga att jag är grymt impoonerad över hur dubbningstekniken har gått framåt. Förr var det ju hemskt att se dubbad spelfilm, men nu störde det faktiskt inte alls, jättebra gjort.
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Ok, tack för tips!!
    Jo, all teknik har ju gått frammåt bara på några få år så.....
  4. 2
    Ok, tack för tips!!
    Jo, all teknik har ju gått frammåt bara på några få år så.....
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Låter bra

    Jag tänkte ta med mig lillemannen och titta på den så det låter bra. Han har gillat de två andra filmerna.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Låter bra Jag tänkte ta med mig lillemannen och titta på den så det låter bra. Han har gillat de två andra filmerna.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Vi får tyvärr vänta tills den kommer på DVD. 7-åringen vägrar se allt som kan vara det minsta läskigt eller sorgligt och snart 5-åringen som älskar Narnia & Harry Potter är för liten för att se den på bio. Jag gillar också Narniafilmerna och visst är dubbningen helt ok numera.
  8. 4
    Vi får tyvärr vänta tills den kommer på DVD. 7-åringen vägrar se allt som kan vara det minsta läskigt eller sorgligt och snart 5-åringen som älskar Narnia & Harry Potter är för liten för att se den på bio. Jag gillar också Narniafilmerna och visst är dubbningen helt ok numera.

Liknande trådar

  1. Rekommenderar den här filmen
    By Vet in forum Omhändertagna barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 20:16
  2. "Födelsen" var hittar jag den filmen?
    By Anonym in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 21:25
  3. Har ni sett filmen "Jakten på lycka"?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 20:09
  4. Kommer ni ihåg filmen "Annie" då?
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 11:15
  5. Har sett filmen "kärlekens mirakel"
    By MammaMima in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 09:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar