HUMÖR!
_1109 Septemberbarn
  1. Tove m. trean
    #1

    HUMÖR!

    Herregud. Jag gråter, skriker och härjar. Dagen innan julafton skrek jag åt min kille i telefon att han inte behövde komma hem överhuvudtaget. Någonsin.
    Sen grät jag över att det hade blivit en fläck på duken. På julafton bölade jag framför Kalle Ankas Jul. På juldagen var jag så arg på allt och alla att jag skäms. På annandagen grät jag mest. I måndags visade sig plusset. Igår skrek jag åt familjen så mycket att jag fick ont i halsen. *skäms*
    Och det enda jag vill äta är råbiff!!!
  2. 1
    HUMÖR! Herregud. Jag gråter, skriker och härjar. Dagen innan julafton skrek jag åt min kille i telefon att han inte behövde komma hem överhuvudtaget. Någonsin.
    Sen grät jag över att det hade blivit en fläck på duken. På julafton bölade jag framför Kalle Ankas Jul. På juldagen var jag så arg på allt och alla att jag skäms. På annandagen grät jag mest. I måndags visade sig plusset. Igår skrek jag åt familjen så mycket att jag fick ont i halsen. *skäms*
    Och det enda jag vill äta är råbiff!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Det låter som mig Jag är så trött hel tiden så jag blir knasig snart Mår illa och kräks.... Och gråter och är lycklig om vartannat..... Men det hör till !! Ont i brösten i bkand så jag bli näsra förbannad om jag själv råkar nudda... hahaha ja tur man ser det själv!!!!
  4. 2
    Det låter som mig Jag är så trött hel tiden så jag blir knasig snart Mår illa och kräks.... Och gråter och är lycklig om vartannat..... Men det hör till !! Ont i brösten i bkand så jag bli näsra förbannad om jag själv råkar nudda... hahaha ja tur man ser det själv!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Skönt att höra att jag inte är den enda som tycks ha förvandlats till en eldspottande drake! =) Undrar hur länge det kommer att hålla i sig? Är det värst under de tre första månaderna?
  6. 3
    Skönt att höra att jag inte är den enda som tycks ha förvandlats till en eldspottande drake! =) Undrar hur länge det kommer att hålla i sig? Är det värst under de tre första månaderna?
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    HAha Jaaa... Jag vet inte, men detta är inte klokt Och just nu är jag på väg att starta världskrig hah, var tvungen att sätta mig en stund vid datorn och bara koppla bort allt annat .... Tur man kan skratta åt det trots allt
  8. 4
    HAha Jaaa... Jag vet inte, men detta är inte klokt Och just nu är jag på väg att starta världskrig hah, var tvungen att sätta mig en stund vid datorn och bara koppla bort allt annat .... Tur man kan skratta åt det trots allt

Liknande trådar

  1. Humör
    By Malelite in forum _04 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 21:42
  2. Mitt humör styr familjens humör
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 19:41
  3. Bra humör
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 12:04
  4. Ett j***a humör!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:50
  5. Humör!
    By LillaA m Maja&Agnes in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar