Hjärtemammor
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Hjärtemammor

    alla ni som har facebook, nu finns en grupp för oss hjärtemammor där. man måste dock bli inbjuden, så kolla med någon eller hojta till om ni är sugna på att dela glädje och sorg ämnen, eller bara ge och få tips och råd.
    Kram Hanna
  2. 1
    Hjärtemammor alla ni som har facebook, nu finns en grupp för oss hjärtemammor där. man måste dock bli inbjuden, så kolla med någon eller hojta till om ni är sugna på att dela glädje och sorg ämnen, eller bara ge och få tips och råd.
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Jag vill gärna vara med, vad heter gruppen, så jag kan leta på FB?
  4. 2
    Jag vill gärna vara med, vad heter gruppen, så jag kan leta på FB?
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Hej!
    Jag är gärna med!
    Hälsn Camilla med sin hjärtis
  6. 3
    Hej!
    Jag är gärna med!
    Hälsn Camilla med sin hjärtis
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    hej ni måste få en inbjudan, dvs vara vän med någon som är med i gruppen, men ni kan ex adda mig som vän om ni inte känner någon annan hjärtebarns mamma på fb, så bjuder jag in er. sök Hanna fontaeus
  8. 4
    hej ni måste få en inbjudan, dvs vara vän med någon som är med i gruppen, men ni kan ex adda mig som vän om ni inte känner någon annan hjärtebarns mamma på fb, så bjuder jag in er. sök Hanna fontaeus
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Jag vill gärna vara med jag med.
  10. 5
    Jag vill gärna vara med jag med.
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    har du lagt mig som vän, eller någon annan på fb som är med i gruppen så kan du få en inbjudan

    mvh
    Hanna Fontaeus
  12. 6
    har du lagt mig som vän, eller någon annan på fb som är med i gruppen så kan du få en inbjudan

    mvh
    Hanna Fontaeus
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Jag la till dig som vän så sen några dagar är både jag och sambon med i gruppen. Linda Dahlgren heter jag....
    Tack för att du fixade så vi fick vara med
  14. 7
    Jag la till dig som vän så sen några dagar är både jag och sambon med i gruppen. Linda Dahlgren heter jag....
    Tack för att du fixade så vi fick vara med
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    ah, tänkte att det var så, men sedan blev jag osäker. man vill ju inte missa någon.

    ha det gott!
  16. 8
    ah, tänkte att det var så, men sedan blev jag osäker. man vill ju inte missa någon.

    ha det gott!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar