Är sjukt rädd just nu!!! äckel inlägg
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Är sjukt rädd just nu!!! äckel inlägg

    Jag var på toa i går och när jag torkat mig var det liksom lite gulsvagt brunt men mer gult på pappret... Men inga flyningar i trosskyddet uatn bara när jag torkat mig... Är de missfall på gång??? det är inte rött alls utan ytterst svagt brunt... och det rinner absolut inte ngt.... Förlåt för detta äckliga inlägg........
  2. 1
    Är sjukt rädd just nu!!! äckel inlägg Jag var på toa i går och när jag torkat mig var det liksom lite gulsvagt brunt men mer gult på pappret... Men inga flyningar i trosskyddet uatn bara när jag torkat mig... Är de missfall på gång??? det är inte rött alls utan ytterst svagt brunt... och det rinner absolut inte ngt.... Förlåt för detta äckliga inlägg........
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Inget är för äckligt, här får man skriva allt

    Jag tror inte att det är missfall, utan det är säkert lite gammalt blod som ligger kvar i slidan och om du har fått lite mer flytningar så kommer detta med ut.

    Förstår din oro helt, var precis lika själv i början. Är du riktigt orolig så ring till MVC nu innan det blir helg å be dem kolla upp det eller bara be om råd.

    Lycka till!!
  4. 2
    Inget är för äckligt, här får man skriva allt

    Jag tror inte att det är missfall, utan det är säkert lite gammalt blod som ligger kvar i slidan och om du har fått lite mer flytningar så kommer detta med ut.

    Förstår din oro helt, var precis lika själv i början. Är du riktigt orolig så ring till MVC nu innan det blir helg å be dem kolla upp det eller bara be om råd.

    Lycka till!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    åhh Tack för ditt svar<3<3<3 Men det är inte som gammlt brut blod heller utan lite mer färgad yta på slidväggarna ... Och det kommer liksom inte ut riktigt utan mer på slid väggen:S precis som gul och svagt svagt svagt brunt liksom... Jadet syns inget elr rinner utan om man tar med pappret lite innan för så ser man att det blir en liten färgskillnad på pappret. Jag har inte mer ont elr så utan visst känner jag som mensvärk, men svagt... Förra gången hade jag mensvärk ner i benen och det gjorde ont liksom. Detta mer molar. Och eftersom man så gärna vill så blir man ju hyper rädd. Usch vad man är orolig dåååååå Men sen å andra sidan blir det missfall så är det kanske fel på barnet och naturen som sätter in... kankse man sa tänka mer på det ! Fast det är inte lätt
  6. 3
    åhh Tack för ditt svar<3<3<3 Men det är inte som gammlt brut blod heller utan lite mer färgad yta på slidväggarna ... Och det kommer liksom inte ut riktigt utan mer på slid väggen:S precis som gul och svagt svagt svagt brunt liksom... Jadet syns inget elr rinner utan om man tar med pappret lite innan för så ser man att det blir en liten färgskillnad på pappret. Jag har inte mer ont elr så utan visst känner jag som mensvärk, men svagt... Förra gången hade jag mensvärk ner i benen och det gjorde ont liksom. Detta mer molar. Och eftersom man så gärna vill så blir man ju hyper rädd. Usch vad man är orolig dåååååå Men sen å andra sidan blir det missfall så är det kanske fel på barnet och naturen som sätter in... kankse man sa tänka mer på det ! Fast det är inte lätt
  7. Tove m. trean
    #4
    Hur har det gått för dig?
  8. 4
    Hur har det gått för dig?
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    det har gått bra Ont i brösten så jag skulle kunna gå runt med kuddar haha Hur mår du???
  10. 5
    det har gått bra Ont i brösten så jag skulle kunna gå runt med kuddar haha Hur mår du???
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Illamåendet kom igår så jag har spytt ett par ggr. Pest att må som sämst när man inte kan berätta för någon varför Vet av erfarenhet att det blir bättre senare...
  12. 6
    Illamåendet kom igår så jag har spytt ett par ggr. Pest att må som sämst när man inte kan berätta för någon varför Vet av erfarenhet att det blir bättre senare...
  13. Tove m. trean
    #7
    oj! Nu slutade jag helt plötsligt vara anonym. Fan, också!
  14. 7
    oj! Nu slutade jag helt plötsligt vara anonym. Fan, också!

Liknande trådar

  1. Ibland blir jag så rädd så rädd
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:56
  2. sjukt stick rädd
    By zingo in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 14:52
  3. sjukt trött, sjukt hungrig!
    By Sase in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 19:51
  4. Sjukt, sjukt, sjukt...suck...
    By Nilla* in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 23:29
  5. Svamp infektion-äckel peckel inlägg
    By Jelena m.LoM in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 21:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar