Gott Nytt År
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Gott Nytt År

    Vill passa på att önska alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år. 2010 har varit en väldigt spännande år, men 2011 kommer bli än mer intressant skulle jag tro. Hoppas ni alla får en riktigt mysig och trevlig kväll med god mat i goda vännerslag. Själv firar vi hemma med sambons bröder med familjer. De väntas tapas i havets tecken till förrätt, oxfile med potatispuckar och såser till varmrätt och en frozen cheesecake till efterrätt. Gästerna får sedan en mycket god champange till tolvslaget medan jag själv delar en flaska sprattel med barnen.. Så olika det kan vara.. haha

    Kram på er alla snart är det dags för året då våra skruttar blir hela 3 år gamla...GALET!
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Gott Nytt År Vill passa på att önska alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år. 2010 har varit en väldigt spännande år, men 2011 kommer bli än mer intressant skulle jag tro. Hoppas ni alla får en riktigt mysig och trevlig kväll med god mat i goda vännerslag. Själv firar vi hemma med sambons bröder med familjer. De väntas tapas i havets tecken till förrätt, oxfile med potatispuckar och såser till varmrätt och en frozen cheesecake till efterrätt. Gästerna får sedan en mycket god champange till tolvslaget medan jag själv delar en flaska sprattel med barnen.. Så olika det kan vara.. haha

    Kram på er alla snart är det dags för året då våra skruttar blir hela 3 år gamla...GALET!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Gott nytt från oss med!
    Benjamin ligger däckad i nästan 40 graders feber så här blir det en lugn kväll. Men det kommer ju fler nyårsaftnar!!
  4. 2
    Gott nytt från oss med!
    Benjamin ligger däckad i nästan 40 graders feber så här blir det en lugn kväll. Men det kommer ju fler nyårsaftnar!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Gott Nytt År önskar vi också
    Här hemma firade vi tillsammans med vänner och god mat. Båda våra småtroll var vakna vid tolv-slaget, trodde jag aldrig.
    Känns verkligen galet att de fyller 3!!!
  6. 3
    Gott Nytt År önskar vi också
    Här hemma firade vi tillsammans med vänner och god mat. Båda våra småtroll var vakna vid tolv-slaget, trodde jag aldrig.
    Känns verkligen galet att de fyller 3!!!

Liknande trådar

  1. Gott slut å Gott nytt!!!
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 18:20
  2. Gott Slut & Gott Nytt 2008
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  3. Gott slut å GOTT NYTT
    By sarahkristin in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 13:50
  4. Gott slut och Gott nytt år!
    By deprimerad 2-barns mor in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 10:51
  5. Gott Slut & Gott Nytt!!
    By Anna m V & E in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar