Väldigt ledsen...
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Väldigt ledsen...

    Vi har varit på ultraljud idag. Det blev inte så kul som vi hoppats på... Jag orkar inte beskriva allt igen, utan hänvisar till min blogg.

    http://litenskrutt.blogg.se
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  2. 1
    Väldigt ledsen... Vi har varit på ultraljud idag. Det blev inte så kul som vi hoppats på... Jag orkar inte beskriva allt igen, utan hänvisar till min blogg.

    http://litenskrutt.blogg.se
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    åh vännen vad ledsen jag blir - vilken mardröm!! finner inte ord vad jag ska skriva.. Ta hand om varandra och massor med kramar
  4. 2
    åh vännen vad ledsen jag blir - vilken mardröm!! finner inte ord vad jag ska skriva.. Ta hand om varandra och massor med kramar
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Så ledsen för er skull! Styrkekramar!! <3
  6. 3
    Så ledsen för er skull! Styrkekramar!! <3
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Försöker finna ord till att trösta... men vet inte riktigt hur de ska formuleras då jag aldrig råkat ut för missfall...
    Jag är verkligen ledsen över att höra att det inte blir något nytt litet liv i er familj denna gång

    Skickar med varma Kramar och hoppas att det trots omständigheterna går "bra" imorgon (så smärtfritt som möjligt antar jag:/ )

    beklagar verkligen
  8. 4
    Försöker finna ord till att trösta... men vet inte riktigt hur de ska formuleras då jag aldrig råkat ut för missfall...
    Jag är verkligen ledsen över att höra att det inte blir något nytt litet liv i er familj denna gång

    Skickar med varma Kramar och hoppas att det trots omständigheterna går "bra" imorgon (så smärtfritt som möjligt antar jag:/ )

    beklagar verkligen
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Åh nej!!! :´( Jag har inte ord för det jag vill uttrycka, det enda jag kan skriva är; ta hand om er nu. Jag ska följa er på din blogg.

    Många, många kramar. ♥
  10. 5
    Åh nej!!! :´( Jag har inte ord för det jag vill uttrycka, det enda jag kan skriva är; ta hand om er nu. Jag ska följa er på din blogg.

    Många, många kramar. ♥
  11. Medlem sedan
    May 2010
    #6
    Men fy vad tråkigt Jag var in å läste på din blogg!
    Jag kan inte annat än att beklaga.

    Jag var med om liknande i somras. Var in på lite tidigare ul i v 15. Det visade sig att fostret varit dött sedan v 8

    Jag hade väldigt svårt att förstå att det legat kvar 7-8 veckor utan att jag märkt nåt. Men ibland kunde det bli så sa läkaren. Kallas för Missed Abortion.

    En liten tröst är väl att det troligen var något fel och att bebisen inte skulle klara sig om man gått fulla tiden..

    Jag hoppas att ni orkar gå vidare och kanske försöker igen så småningom. Tur att ni har 3 godingar som kan ge glädje och styrka!

    Många varma kramar till dig!
  12. 6
    Men fy vad tråkigt Jag var in å läste på din blogg!
    Jag kan inte annat än att beklaga.

    Jag var med om liknande i somras. Var in på lite tidigare ul i v 15. Det visade sig att fostret varit dött sedan v 8

    Jag hade väldigt svårt att förstå att det legat kvar 7-8 veckor utan att jag märkt nåt. Men ibland kunde det bli så sa läkaren. Kallas för Missed Abortion.

    En liten tröst är väl att det troligen var något fel och att bebisen inte skulle klara sig om man gått fulla tiden..

    Jag hoppas att ni orkar gå vidare och kanske försöker igen så småningom. Tur att ni har 3 godingar som kan ge glädje och styrka!

    Många varma kramar till dig!
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7
    Finner inga ord men tårarna rinner ner för mina kinder när jag läser din blogg..
    massor av styrke å tröstkramar från mig..
    Ta nu hand om varnadra!
  14. 7
    Finner inga ord men tårarna rinner ner för mina kinder när jag läser din blogg..
    massor av styrke å tröstkramar från mig..
    Ta nu hand om varnadra!
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Beklagar sorgen! Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt det måste kännas... Allas mardröm... :-(
    Många kramar till er!
  16. 8
    Beklagar sorgen! Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt det måste kännas... Allas mardröm... :-(
    Många kramar till er!
  17. Medlem sedan
    Sep 2009
    #9
    Åh neeeej :´(
    När jag läser din blogg gråter jag. Samtidigt känner jag mig superdum, för om jag gråter, hur måste inte ni känna?? Så obeskrivligt ledsen för er, så orättvist!
    Ta hand om er, skickar stora stora styrkekramar till hela din familj.
  18. 9
    Åh neeeej :´(
    När jag läser din blogg gråter jag. Samtidigt känner jag mig superdum, för om jag gråter, hur måste inte ni känna?? Så obeskrivligt ledsen för er, så orättvist!
    Ta hand om er, skickar stora stora styrkekramar till hela din familj.
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    Så fruktansvärt sorgligt! Jag hoppas ni får ett bra bemötande i vården, får hjälp att bearbeta det som hänt och att ni kan hitta stöd och tröst i familjen! Styrkekramar och många varma tankar från mig.
  20. 10
    Så fruktansvärt sorgligt! Jag hoppas ni får ett bra bemötande i vården, får hjälp att bearbeta det som hänt och att ni kan hitta stöd och tröst i familjen! Styrkekramar och många varma tankar från mig.
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11
    Så ofattbart , jag är så ledsen för er skull. En stor kram till dig.
  22. 11
    Så ofattbart , jag är så ledsen för er skull. En stor kram till dig.
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    Tårarna sprutar, jag finner inga ord...

    Jag är så ledsen för er skull, vilken mardröm att behöva gå igenom det ni nu tvingas uppleva.

    Många många styrkekramar!!! <3
  24. 12
    Tårarna sprutar, jag finner inga ord...

    Jag är så ledsen för er skull, vilken mardröm att behöva gå igenom det ni nu tvingas uppleva.

    Många många styrkekramar!!! <3
  25. Medlem sedan
    Jan 2008
    #13
    Beklagar sorgen så mycket, jag blir så ledsen för eran skull... Ta hand om varandra...
    Många styrkekramar...
  26. 13
    Beklagar sorgen så mycket, jag blir så ledsen för eran skull... Ta hand om varandra...
    Många styrkekramar...
  27. Stigge
    #14
    Men fy tusan! Vilken enorm sorg. Jag lider verkligen med er.
    Styrkekramar!
  28. 14
    Men fy tusan! Vilken enorm sorg. Jag lider verkligen med er.
    Styrkekramar!
  29. Medlem sedan
    Jul 2007
    #15
    Finner inga ord.. Kan inte ens tänka mig vad ni går igenom nu.. Ta hand om dig och familjen nu!
  30. 15
    Finner inga ord.. Kan inte ens tänka mig vad ni går igenom nu.. Ta hand om dig och familjen nu!
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Jag är sååå ledsen! Kan inte ens föreställa mig vad du/ni går igenom!
    Kramar!
  32. 16
    Jag är sååå ledsen! Kan inte ens föreställa mig vad du/ni går igenom!
    Kramar!
  33. Medlem sedan
    Oct 2006
    #17
    Åh... Beklagar verkligen er sorg. Kram
  34. 17
    Åh... Beklagar verkligen er sorg. Kram
  35. Medlem sedan
    Sep 2010
    #18
    Såå ledsen för er, kan inte föreställa mig hur ni har det nu. Ta hand om varandra och ta en dag i taget. Känns inte som att man med ord kan säga något vettigt i ett sånt här läge, men jag hoppas att ni finner styrka hos varandra och får bra stöd från vården och så.

    Stor varm kram och en massa tankar.
  36. 18
    Såå ledsen för er, kan inte föreställa mig hur ni har det nu. Ta hand om varandra och ta en dag i taget. Känns inte som att man med ord kan säga något vettigt i ett sånt här läge, men jag hoppas att ni finner styrka hos varandra och får bra stöd från vården och så.

    Stor varm kram och en massa tankar.
  37. Medlem sedan
    Jun 1998
    #19
    Vet inte vad jag ska säga....är så ledsen för er skull.
    *Kramar om*
  38. 19
    Vet inte vad jag ska säga....är så ledsen för er skull.
    *Kramar om*
  39. Medlem sedan
    Aug 2002
    #20
    Alla gravidas mardröm.... tänker på er, ta hand om er! *kramar*
  40. 20
    Alla gravidas mardröm.... tänker på er, ta hand om er! *kramar*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Väldigt ledsen tjej
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-01-21, 11:08
  2. Sådant här gör mig väldigt ledsen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-09-15, 20:39
  3. Väldigt ledsen!
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 10:09
  4. väldigt ledsen idag...
    By Lady Black in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 14:02
  5. Arg o ledsen på sambo Väldigt långt
    By Hemlig just nu in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 16:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar