Jobbarkompis!!!
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Jobbarkompis!!!

    Jag är inne i en svacka nu väldigt nära till tårar.
    Runt lucia fick min jobbarkompis en liten bebis, Jag fick reda på i går att hon dog förra veckan, jag blev så himla ledsen, jag om nån vet vad dom går igenom, jag känner samma sorg som för snart 4år sen, jag öskar ingen den smärta som man känner när ens barn dör.Jag lider med dom


    Åsa Mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307

    Nova f-09
  2. 1
    Jobbarkompis!!! Jag är inne i en svacka nu väldigt nära till tårar.
    Runt lucia fick min jobbarkompis en liten bebis, Jag fick reda på i går att hon dog förra veckan, jag blev så himla ledsen, jag om nån vet vad dom går igenom, jag känner samma sorg som för snart 4år sen, jag öskar ingen den smärta som man känner när ens barn dör.Jag lider med dom


    Åsa Mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307

    Nova f-09
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Förstår att det är jobbigt. Man slängs ju tillbaka i tiden direkt när man får höra nåt sånt. Har du tänkt kontakta dom på nåt vis?

    Många kramar
  4. 2
    Förstår att det är jobbigt. Man slängs ju tillbaka i tiden direkt när man får höra nåt sånt. Har du tänkt kontakta dom på nåt vis?

    Många kramar
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Jag träffade på dom på affären, och jag sa hur ledsen jag var för deras skull, och att jag vet vad dom går igenom, det är pappan som är min jobbar kompis, vi sdog länge och pratade, och han tyckte det var skönt att prata med nån som vet vad dom går igenom, jag rekomenderade den här sidan, får se om dom orkar, man blir så himla ledsen för deras skull, för jag vet ju hur ont det gör och vilken lång jobbig tid dom har framförsig, jag har en svacka själv nu och det är snart 4år sen Douglas dog, men fortfarande känner man den oerhörda sorgen,

    Åsa mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307

    NovaF-09
  6. 3
    Jag träffade på dom på affären, och jag sa hur ledsen jag var för deras skull, och att jag vet vad dom går igenom, det är pappan som är min jobbar kompis, vi sdog länge och pratade, och han tyckte det var skönt att prata med nån som vet vad dom går igenom, jag rekomenderade den här sidan, får se om dom orkar, man blir så himla ledsen för deras skull, för jag vet ju hur ont det gör och vilken lång jobbig tid dom har framförsig, jag har en svacka själv nu och det är snart 4år sen Douglas dog, men fortfarande känner man den oerhörda sorgen,

    Åsa mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307

    NovaF-09

Liknande trådar

  1. Har en jobbarkompis som har rivit
    By oja39 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 19:17
  2. Mer om min knasiga jobbarkompis
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 12:36
  3. Min jobbarkompis
    By j med 4 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 20:24
  4. En jobbarkompis har två
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 11:50
  5. Min jobbarkompis :)
    By .Flingan in forum Melodifestivalen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar