Oj vad längesen jag var här inne.
Jag börjar med att säga Grattis! till er som ska ha barn igen.
Jag kan tyvärr inte fylla i längd och vikt-listan då vi inte blir kallade till bvc förrän om ett år och jag har inte tagit mig för att gå dit bara för att mäta. På vågen hemma väger Viktor ca 11,5 kg och han har just börjat anväda några kläder i strl 92, även om en del byxor gärna hasar ner lite
Jag tyckte att Viktor var lite sen i talet (jämfört med storebror) men under hösten har han börjat babbla på ordentligt, han härmar det mesta man säger och upprepar tills man nästan blir galen.
Viktor älskar böcker ibland "läser" han själv
Att gå på dagis är skoj, men Viktor har varit sjuk en del på sistone. En torsdag vaknade han med öroninflammation och fick penicillin några dagar. Torsdagen efter samma visa, mer penicillin. Torsdagen efter det blev storebror sjuk, ont i halsen och feber. dagen efter blev Viktor magsjuk På helgen låg både jag och sambon med magsjuka (tur vi har två toaletter). Helgen efter det fick Viktor feber ca ett dygn. Julhelgen höll han sig frisk, men på nyår blev han förkyld. Nu mår han ganska bra och jag hoppas han håller sig frisk ett tag.

Det är en envis kille vi har, ibland har vi ett mindre världskrig när han ska ta på en blöja.
Han har börjat ta på sig byxor och overall själv, det går riktigt bra, har man tur så får man hjälpa lite också
Han gillar inte att vara ute i snön, det är mest bara kallt och konstigt.
Ja det var lite om oss, ska försöka titta in här lite oftare, är ju mest på fejjan.