TV
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    TV

    Ett hett känsligt ämne efter alla skriverier. Hur noga är ni? Jag lämnar ju inte henne ensam att sitta i en babysitter och kolla på tv ensam timma efter timma men det händer ju att man håller henne i samma rum som tv'n och då håller jag inte för ögonen på henne direkt. Blicken dras ju mot ljuset och det bryr jag mig inte om korta stunder. Så vad tycker ni? Borde man ta det med en nypa salt och sunt förnuft eller är det nolltolerans som gäller hos er?
  2. 1
    TV Ett hett känsligt ämne efter alla skriverier. Hur noga är ni? Jag lämnar ju inte henne ensam att sitta i en babysitter och kolla på tv ensam timma efter timma men det händer ju att man håller henne i samma rum som tv'n och då håller jag inte för ögonen på henne direkt. Blicken dras ju mot ljuset och det bryr jag mig inte om korta stunder. Så vad tycker ni? Borde man ta det med en nypa salt och sunt förnuft eller är det nolltolerans som gäller hos er?
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Jag hade Harrys storasyster i TV-rummet. Hon tittade ibland. Idag är hon totalt ointresserad av TV. Bara man inte använder TV som barnvakt i tidig åldrer. Jag tror att sund inställning räcker.
  4. 2
    Jag hade Harrys storasyster i TV-rummet. Hon tittade ibland. Idag är hon totalt ointresserad av TV. Bara man inte använder TV som barnvakt i tidig åldrer. Jag tror att sund inställning räcker.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Här använder vi sunt förnuft. Hon sitter med oss emellanåt och sen ligger hon under babygymet eller babysittern med olika leksaker så jag tror inte hon tittar så mycket, När vi satt och såg Rädda Willy så tittade hon när Willy var i bild, tror nog att det var det svartvita som var intressant
  6. 3
    Här använder vi sunt förnuft. Hon sitter med oss emellanåt och sen ligger hon under babygymet eller babysittern med olika leksaker så jag tror inte hon tittar så mycket, När vi satt och såg Rädda Willy så tittade hon när Willy var i bild, tror nog att det var det svartvita som var intressant
  7. Anonym
    #4
    Vad är det för skriverier?
  8. 4
    Vad är det för skriverier?
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Det har nämnts på nyheterna och i tidningar att det skulle vara skadligt för barn under 3 år att titta på tv, att det skulle ge för många intryck, här är en version http://www.metro.se/2009/06/02/42480...ns-hjarnor-oc/
  10. 5
    Det har nämnts på nyheterna och i tidningar att det skulle vara skadligt för barn under 3 år att titta på tv, att det skulle ge för många intryck, här är en version http://www.metro.se/2009/06/02/42480...ns-hjarnor-oc/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar