händelserik vecka
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    händelserik vecka

    Sista veckan har varit sååå händelserik. På nyårsafton sa Vida sitt första ord, vilket var lampa och lät "pu" och vid middagsbordet började hon plötsligt klappa händerna. Efter två dagar satte hon sig upp själv och precis efter tog hon de första riktiga krypstegen. Redan nu tar hon sig fort fram men hon har hittat en "smidigare" krypstil och drar sig fram på rumpan med ett ben fram.

    Vi har också denna vecka slutat med nattamning vilket gick förfånandsvärt bra. Vi tränar också på att få Vida att somna själv i sängen. Det var ett par tuffa nätter men det verkar fungera nu. I natt vaknade hon till två gånger men somnade snabbt om när hon fått nappen.

    Grädden på moset är att jag har sovit borta två nätter och har haft en shoppingdag på egen hand och nu känner jag mig verkligen som en ny människa. Redo för att börja plugga om en vecka!
  2. 1
    händelserik vecka Sista veckan har varit sååå händelserik. På nyårsafton sa Vida sitt första ord, vilket var lampa och lät "pu" och vid middagsbordet började hon plötsligt klappa händerna. Efter två dagar satte hon sig upp själv och precis efter tog hon de första riktiga krypstegen. Redan nu tar hon sig fort fram men hon har hittat en "smidigare" krypstil och drar sig fram på rumpan med ett ben fram.

    Vi har också denna vecka slutat med nattamning vilket gick förfånandsvärt bra. Vi tränar också på att få Vida att somna själv i sängen. Det var ett par tuffa nätter men det verkar fungera nu. I natt vaknade hon till två gånger men somnade snabbt om när hon fått nappen.

    Grädden på moset är att jag har sovit borta två nätter och har haft en shoppingdag på egen hand och nu känner jag mig verkligen som en ny människa. Redo för att börja plugga om en vecka!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Oj vad mycket på en och samma gång, grattis
  4. 2
    Oj vad mycket på en och samma gång, grattis

Liknande trådar

  1. Händelserik vecka.....
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 20:13
  2. händelserik vecka!
    By mimmi86 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 11:10
  3. Händelserik vecka *långt*
    By Jenny_n in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 21:39
  4. Händelserik vecka *långt*
    By Jenny_n in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 08:37
  5. Tillbaka efter händelserik vecka.
    By Murriz in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 22:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar