jag TROR att det gått vägen...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    jag TROR att det gått vägen...

    http://www.ladda-upp.com/bilder/46144/gravtest

    vad säger ni tjejer????
    jag ska iväg till apoteket och köpa clearblues tester så fort de öppnar!
  2. 1
    jag TROR att det gått vägen... http://www.ladda-upp.com/bilder/46144/gravtest

    vad säger ni tjejer????
    jag ska iväg till apoteket och köpa clearblues tester så fort de öppnar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Det är ju ett solklart plus min vän!!! Mycket starkare än det jag först fick när jag väntade sonen. Här behövs inga Clearblue inte.

    Gud vad roligt!!! Jättestort grattis till dig! (psst, det vore bussigt om du kunde dra med mig till den där ankomstgruppen... Vi skulle väl följas åt sa vi väl?)
  4. 2
    Det är ju ett solklart plus min vän!!! Mycket starkare än det jag först fick när jag väntade sonen. Här behövs inga Clearblue inte.

    Gud vad roligt!!! Jättestort grattis till dig! (psst, det vore bussigt om du kunde dra med mig till den där ankomstgruppen... Vi skulle väl följas åt sa vi väl?)
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Hoppas hoppas hoppas!!!! Nu blir jag avundsjuk, men va fasen... Det är min tur nästa gång!!!
  6. 3
    Hoppas hoppas hoppas!!!! Nu blir jag avundsjuk, men va fasen... Det är min tur nästa gång!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Och vad dubbelkul att du och din kompis får följas åt också! Grattis igen!
  8. 4
    Och vad dubbelkul att du och din kompis får följas åt också! Grattis igen!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Jag säger JA, TJOHOOO & GRATTIS!!!

    Är jätteglad för din skull! Äntligen!!
    Hade det på känn

    Blir det BF i september då?

    Kram!
  10. 5
    Jag säger JA, TJOHOOO & GRATTIS!!!

    Är jätteglad för din skull! Äntligen!!
    Hade det på känn

    Blir det BF i september då?

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    tack gumman!! jag åkte iväg och köpte ett 2-pack learblue ändå, det är ett svagt plus men ändå ett plus!! ska ta det andra om några dagar

    självklart drar jag med mig dig, känner du inte hur jag sliter dig i armen????

    kraaaam!
  12. 6
    tack gumman!! jag åkte iväg och köpte ett 2-pack learblue ändå, det är ett svagt plus men ändå ett plus!! ska ta det andra om några dagar

    självklart drar jag med mig dig, känner du inte hur jag sliter dig i armen????

    kraaaam!
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    har nu gjort ett clearblue som visar ett svagt plus, men ändå ett plus! ska göra ett nytt test om några dagar för att kolla att det blir starkare.

    jag hoppas innerligt att det blir din tur nästa gång!! har du börjat med pergotime än? min kompis blev gravid efter andra kuren med det!

    kram!
  14. 7
    har nu gjort ett clearblue som visar ett svagt plus, men ändå ett plus! ska göra ett nytt test om några dagar för att kolla att det blir starkare.

    jag hoppas innerligt att det blir din tur nästa gång!! har du börjat med pergotime än? min kompis blev gravid efter andra kuren med det!

    kram!
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    Åhh så roligt Grattis!!!

    Nu håller jag tummarna ännu hårdare på att jag och alla andra får följa efter till septembergruppen!!! Verkar ju lovande, med tanke på den plustorka som varit ett tag...
  16. 8
    Åhh så roligt Grattis!!!

    Nu håller jag tummarna ännu hårdare på att jag och alla andra får följa efter till septembergruppen!!! Verkar ju lovande, med tanke på den plustorka som varit ett tag...
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    tack gumman!! jag började ha det på känn igår när jag var helt matt hela dagen trots att jag sovit 9 timmar på natten

    bf blir 18/9

    kram!
  18. 9
    tack gumman!! jag började ha det på känn igår när jag var helt matt hela dagen trots att jag sovit 9 timmar på natten

    bf blir 18/9

    kram!
  19. Medlem sedan
    Aug 2010
    #10
    jag råkade svara dig i Leilus plustråd haha

    jag hoppas också att du får följa med!! hur går det för dig?
    kram
  20. 10
    jag råkade svara dig i Leilus plustråd haha

    jag hoppas också att du får följa med!! hur går det för dig?
    kram
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #11
    Idag borde mensen komma om den kommer som förra gången, 31 dagar emellan, men ännu inga tecken på den och inga andra tecken heller. Så än så länge är det helt öppet hur det går...
  22. 11
    Idag borde mensen komma om den kommer som förra gången, 31 dagar emellan, men ännu inga tecken på den och inga andra tecken heller. Så än så länge är det helt öppet hur det går...
  23. Medlem sedan
    Nov 2008
    #12
    Gud så roligt!! Grattis! Hoppas jag får samma underbara besked snart. kramar
  24. 12
    Gud så roligt!! Grattis! Hoppas jag får samma underbara besked snart. kramar
  25. Medlem sedan
    Aug 2010
    #13
    låter ju spännande! hör av dig så fort du vet
    kram
  26. 13
    låter ju spännande! hör av dig så fort du vet
    kram
  27. Medlem sedan
    Aug 2010
    #14
    tack jag håller tummarna för dig, vore roligt att få sällskap av fler härifrån i septembergruppen! kram
  28. 14
    tack jag håller tummarna för dig, vore roligt att få sällskap av fler härifrån i septembergruppen! kram
  29. Medlem sedan
    Oct 2010
    #15
    JAAAAA GRATTIS =)))) de e ju helt klart ett + =)
    Nu drar du igång + vågen =)
    KRAM
  30. 15
    JAAAAA GRATTIS =)))) de e ju helt klart ett + =)
    Nu drar du igång + vågen =)
    KRAM
  31. Medlem sedan
    Aug 2010
    #16
    tack!! ja det hoppas jag, Leilu plussade häromdan så nu drar det igång!!!!
    kram!
  32. 16
    tack!! ja det hoppas jag, Leilu plussade häromdan så nu drar det igång!!!!
    kram!
  33. Medlem sedan
    Aug 2010
    #17
    Självklart hör jag av mig! Förhoppningsvis så ser du mig i ankomstgruppen på måndag... men har inga större förhoppningar rent förnuftsmässigt, men hoppas gör man ju. Tror dock inte att det har gått vägen.
  34. 17
    Självklart hör jag av mig! Förhoppningsvis så ser du mig i ankomstgruppen på måndag... men har inga större förhoppningar rent förnuftsmässigt, men hoppas gör man ju. Tror dock inte att det har gått vägen.
  35. Medlem sedan
    Aug 2010
    #18
    jag förstår hur du tänker och känner, jag satt med samma känslor igår kväll. jag hade världens hjärtklappning imorse när jag skulle gå upp och kissa haha

    jag håller tummarna! massor av kramar
  36. 18
    jag förstår hur du tänker och känner, jag satt med samma känslor igår kväll. jag hade världens hjärtklappning imorse när jag skulle gå upp och kissa haha

    jag håller tummarna! massor av kramar
  37. (längtar 2:a)
    #19
    GRATTIS!!!
  38. 19
    GRATTIS!!!
  39. Medlem sedan
    Aug 2010
    #20
    haha, jo så är det ju varje gång. Tror jag började ungefär samtidigt som du, månadsskiftet augusti/septemeber? Så några skitnervösa kissningar har det ju varit

    Men nu får du äntligen njuuuuta stort av ditt plus!!!
  40. 20
    haha, jo så är det ju varje gång. Tror jag började ungefär samtidigt som du, månadsskiftet augusti/septemeber? Så några skitnervösa kissningar har det ju varit

    Men nu får du äntligen njuuuuta stort av ditt plus!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tror jag har gått upp.
    By Maria med 4 barn in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-26, 21:46
  2. Kan det ha gått vägen!?
    By Bebis? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 12:30
  3. jag TROR att det gått vägen...
    By annapanna82 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 14:52
  4. Jag har gått vilse, förlorat vägen. :(
    By Usla mamman in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 20:07
  5. kan jag hitta vägen hem tror ni ..
    By noone01 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 15:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar