VINCENTS FÖRSTA TAND
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    VINCENTS FÖRSTA TAND

    bröt igenom inatt så nu är ÄNTLIGEN vänster fram ner genom!!
    blev så glad att jag börja gråta.. fjantigt eller hur!? hihi
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    VINCENTS FÖRSTA TAND bröt igenom inatt så nu är ÄNTLIGEN vänster fram ner genom!!
    blev så glad att jag börja gråta.. fjantigt eller hur!? hihi
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Grattis till första tanden
    Oskar första tand bröt igenom på nyårsafton och idag så såg jag att den bredvid också är på väg fram

    Inte alls fjantigt att börja gråta, man blir ju så stolt och glad när något sådant händer.
  4. 2
    Grattis till första tanden
    Oskar första tand bröt igenom på nyårsafton och idag så såg jag att den bredvid också är på väg fram

    Inte alls fjantigt att börja gråta, man blir ju så stolt och glad när något sådant händer.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Vad skoj Väntar fortfarande på Ludwigs första....
  6. 3
    Vad skoj Väntar fortfarande på Ludwigs första....
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Grattis - ännu ett steg på vägen. Lilly har tre tänder, två mitt fram nere och en hörntand uppe. Hon ser ut som en vampyr! Nu är visst de två mitt fram uppe på väg ut för hon är kinkig som bara den och vill inte äta. Hoppas de bryter ut snart så hon blir sitt vanliga glada jag.
  8. 4
    Grattis - ännu ett steg på vägen. Lilly har tre tänder, två mitt fram nere och en hörntand uppe. Hon ser ut som en vampyr! Nu är visst de två mitt fram uppe på väg ut för hon är kinkig som bara den och vill inte äta. Hoppas de bryter ut snart så hon blir sitt vanliga glada jag.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Grattis! Milla håller på få sin första tand, hoppas den bryter genom snart för hon är inte så glad just nu.
  10. 5
    Grattis! Milla håller på få sin första tand, hoppas den bryter genom snart för hon är inte så glad just nu.
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    GRATTIS!! Inte alls fjantigt!!
  12. 6
    GRATTIS!! Inte alls fjantigt!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Undrar om det är därför min Leo är så kinkig.. Hans andra tand är på gång tror jag. Den första tanden var inte så jobbig som denna. Han varken äter eller sover som han ska.
  14. 7
    Undrar om det är därför min Leo är så kinkig.. Hans andra tand är på gång tror jag. Den första tanden var inte så jobbig som denna. Han varken äter eller sover som han ska.

Liknande trådar

  1. Vincents första ord
    By Bea m. V & H in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 08:18
  2. Ludvigs första tand
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 19:18
  3. Wilmas första tand=)
    By Blubben in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 08:15
  4. Oda har fått sin första tand!
    By Eva m oda,my+3till in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 11:50
  5. Noels första tand
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 09:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar