1-års present??
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    1-års present??

    Inte klokt ju...hur kan ett år gå så himla fort???
    Vad har ni tänkt ge era små 1-åringar i födelsedagspresent?
    Min fantasi är lika med noll..ge mig tips.

    (även på februari barn)
  2. 1
    1-års present?? Inte klokt ju...hur kan ett år gå så himla fort???
    Vad har ni tänkt ge era små 1-åringar i födelsedagspresent?
    Min fantasi är lika med noll..ge mig tips.

    (även på februari barn)
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Min lilla tjej önskar sig en barnfåtölj (mest för att storasyster har en sån...), en sparkbil, barnvänlig spegel (hon leker gärna med vår stora och då kan jag visa henne till en mera barnvänlig istället...), mimmi (också för storasyster har en), ett lektält, pekböcker, något som låter. Ungefär det jag kom på, vi har ju en del från storasyster också... Så vi har duplo och byggklossar, det önskade sig storasyster i 1-årspresent.
  4. 2
    Min lilla tjej önskar sig en barnfåtölj (mest för att storasyster har en sån...), en sparkbil, barnvänlig spegel (hon leker gärna med vår stora och då kan jag visa henne till en mera barnvänlig istället...), mimmi (också för storasyster har en), ett lektält, pekböcker, något som låter. Ungefär det jag kom på, vi har ju en del från storasyster också... Så vi har duplo och byggklossar, det önskade sig storasyster i 1-årspresent.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Jag passar på att önska oss lite praktiska saker som en ny större säng, en ny matstol lite kläder och så. Han fick så mkt fina leksaker i julklapp och kommer få ett garage av oss i present
  6. 3
    Jag passar på att önska oss lite praktiska saker som en ny större säng, en ny matstol lite kläder och så. Han fick så mkt fina leksaker i julklapp och kommer få ett garage av oss i present
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Vi har gjort en fotobok till vår lilla, med bilder på familj, släkt och favoritsakerna. Hon älskar böcker och älskar att titta på foton så jag tror att hon kommer att gilla den :-)

    Annars har hon önskat sig skor (har inga än och har lärt sig att gå nu), böcker, pussel och kläder.
  8. 4
    Vi har gjort en fotobok till vår lilla, med bilder på familj, släkt och favoritsakerna. Hon älskar böcker och älskar att titta på foton så jag tror att hon kommer att gilla den :-)

    Annars har hon önskat sig skor (har inga än och har lärt sig att gå nu), böcker, pussel och kläder.
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Björn tycker om leksaker med knappar som låter när man trycker på dem. Det har nog varit favoriterna till ettårsdagen. Han gillar även att få böcker, och fick ett enkelt pussel som han har lekt en del med.

    Men absoluta favoriten är nog en traktor med släp han fick i julklapp. Den har djur på släpet som gör läten när man leker med dem, och trycker man på förarsätet på traktorn spelar den en låt. Den kan han leka länge med!
  10. 5
    Björn tycker om leksaker med knappar som låter när man trycker på dem. Det har nog varit favoriterna till ettårsdagen. Han gillar även att få böcker, och fick ett enkelt pussel som han har lekt en del med.

    Men absoluta favoriten är nog en traktor med släp han fick i julklapp. Den har djur på släpet som gör läten när man leker med dem, och trycker man på förarsätet på traktorn spelar den en låt. Den kan han leka länge med!

Liknande trådar

  1. 40 års present
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 13:45
  2. 50 ârs present
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:23
  3. 30- present
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 12:38
  4. Bra present?
    By Strumplisa in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 19:20
  5. Dop-present?
    By -Fluffyn- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar