Börjar jobba...
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Börjar jobba...

    ... imorgon! Känns både pirrigt & overkligt efter att ha varit ledig i ett drygt år!! Kommer kännas konstigt att inte få vara med min lilla tjej i stort sett dygnet runt! Men samtidigt lite roligt att komma ut i arbetslivet igen!
  2. 1
    Börjar jobba... ... imorgon! Känns både pirrigt & overkligt efter att ha varit ledig i ett drygt år!! Kommer kännas konstigt att inte få vara med min lilla tjej i stort sett dygnet runt! Men samtidigt lite roligt att komma ut i arbetslivet igen!
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Hoppas det känns bra imorgon! Jag tyckte att det var jätteskönt att börja jobba. Har jobbat heltid några månader nu och ska gå ner till 60% under våren för att vara med Björn några dagar i veckan. Känns jättebra!
  4. 2
    Hoppas det känns bra imorgon! Jag tyckte att det var jätteskönt att börja jobba. Har jobbat heltid några månader nu och ska gå ner till 60% under våren för att vara med Björn några dagar i veckan. Känns jättebra!

Liknande trådar

  1. När man börjar jobba kl 6
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 21:31
  2. Hur ska det gå när min man börjar jobba?
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 20:24
  3. Imo börjar jag att jobba!!!!!!!!!!!!!!
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 08:42
  4. Imo börjar jag att jobba!!!!!!!!!!!!!!
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 11:25
  5. börjar jobba
    By groen in forum Singelmingel
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 07:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar