Hinnsvepning...
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Hinnsvepning...

    är det dags för imorgon!!! Läskigt... Har då gått över 15 dagar.
    Har det funkat för någon här?
  2. 1
    Hinnsvepning... är det dags för imorgon!!! Läskigt... Har då gått över 15 dagar.
    Har det funkat för någon här?
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Har inte gjort det själv. Hoppas det går bra för dig och att det sätter igång något! Håller tummarna.
  4. 2
    Har inte gjort det själv. Hoppas det går bra för dig och att det sätter igång något! Håller tummarna.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Lycka till
  6. 3
    Lycka till
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Jepp, jag har gjort det. Själv. Med mitt andra barn i v 38+0. Jag var 3,5 öppen och det fungerade kalas. Han föddes några timmar efter det.
    Lycka till i massor.
  8. 4
    Jepp, jag har gjort det. Själv. Med mitt andra barn i v 38+0. Jag var 3,5 öppen och det fungerade kalas. Han föddes några timmar efter det.
    Lycka till i massor.
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Gjorde en sådan i fredags, 14 dagar över... Tyvärr inget resultat ännu. Men jag tyckte inte det kändes något obehagligt, men fick en liten blödning efteråt. Idag provade vi "färdknäppen" istället, men ännu inget direkt resultat där heller mer än något tydligare sammandragningar... Men mysigt var det!
  10. 5
    Gjorde en sådan i fredags, 14 dagar över... Tyvärr inget resultat ännu. Men jag tyckte inte det kändes något obehagligt, men fick en liten blödning efteråt. Idag provade vi "färdknäppen" istället, men ännu inget direkt resultat där heller mer än något tydligare sammandragningar... Men mysigt var det!
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Gjorde en för en vecka sen, men inte en bebis i sikte här. Har nu gått 4 dagar över tiden också.
    Men förhoppningsvis funkar det bättre när man gått över såpass som du har, du borde ju vara mer mogen än vad jag var.

    Lycka till!
  12. 6
    Gjorde en för en vecka sen, men inte en bebis i sikte här. Har nu gått 4 dagar över tiden också.
    Men förhoppningsvis funkar det bättre när man gått över såpass som du har, du borde ju vara mer mogen än vad jag var.

    Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Feb 2010
    #7
    Ser att det har satt igång för någon men inte för alla så håller tummarna för att din bebis vill titta ut nu!
  14. 7
    Ser att det har satt igång för någon men inte för alla så håller tummarna för att din bebis vill titta ut nu!

Liknande trådar

  1. Hinnsvepning
    By -MOE- in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 19:36
  2. Vad är hinnsvepning?
    By Tussilago51 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 04:03
  3. Hinnsvepning
    By kids in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 09:10
  4. Hinnsvepning
    By kids in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 22:24
  5. Hinnsvepning
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar