äter såååå LÄÄÄÄÄNGE
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    äter såååå LÄÄÄÄÄNGE

    Vince tar sån sjuhelvetes lång tid på sig att äta& vill rapa iaf 2-3 ggr/ flaska...
    vad kan d bero på?? kan ibland ta 45 min för honom att äta 200 ml...
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    äter såååå LÄÄÄÄÄNGE Vince tar sån sjuhelvetes lång tid på sig att äta& vill rapa iaf 2-3 ggr/ flaska...
    vad kan d bero på?? kan ibland ta 45 min för honom att äta 200 ml...
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Har ni rätt storlek på nappen? Vi hade själva missat att byta storleken när vi gick upp från 1 till 2 på ersättning. Sen gick det undan att dricka.
  4. 2
    Har ni rätt storlek på nappen? Vi hade själva missat att byta storleken när vi gick upp från 1 till 2 på ersättning. Sen gick det undan att dricka.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Japp, vanlig rak dinapp& stl S (=Stort hål..) för välling samt att vi har en stl F lr L för fullkornsvälling m skåra.. Esska är de vi har! Han är så sjukt seeeeeeeeeeeeeeeeeeegäten
  6. 3
    Japp, vanlig rak dinapp& stl S (=Stort hål..) för välling samt att vi har en stl F lr L för fullkornsvälling m skåra.. Esska är de vi har! Han är så sjukt seeeeeeeeeeeeeeeeeeegäten
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Jag upplever att Esskas nappar är lite hårdare än andra? Så jag har alltid köpt Bambinos istället för de verkar lite mjukare. Kanske är det som är problemet? Vi har flaskor från Dr Brown och de napparna är jättemjuka i alla fall. Minna tar kanske 15 minuter på sig att sörpla i sig 200 ml.
    www.sofis.se
    Elis 080104 ♥ Minna 100712
  8. 4
    Jag upplever att Esskas nappar är lite hårdare än andra? Så jag har alltid köpt Bambinos istället för de verkar lite mjukare. Kanske är det som är problemet? Vi har flaskor från Dr Brown och de napparna är jättemjuka i alla fall. Minna tar kanske 15 minuter på sig att sörpla i sig 200 ml.

Liknande trådar

  1. Lääääänge sedan jag var här
    By MaJoLi in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 14:16
  2. Otroligt lääääänge sedan...
    By lie_85 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 20:26
  3. sjuka lääääänge nu
    By Mandra in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 10:17
  4. Kött att koka lääääänge
    By camelia in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 11:35
  5. Ni som försökt lääääänge..
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar