adhd, epilepsi och komjölksproteinallerg
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    adhd, epilepsi och komjölksproteinallerg

    Hej jag har en son på 9år som adhd, epilepsi och komjölksproteinallergi. Har precis ansökt om vårdbidrag och mer kostnad för honom. Vi har läkarintyg på alla sjukdomar.
    Hur lång tid tar de innan man får besked om man får vårdbidraget? Är det någon som vet? Detta är helt nytt för mej.
  2. 1
    adhd, epilepsi och komjölksproteinallerg Hej jag har en son på 9år som adhd, epilepsi och komjölksproteinallergi. Har precis ansökt om vårdbidrag och mer kostnad för honom. Vi har läkarintyg på alla sjukdomar.
    Hur lång tid tar de innan man får besked om man får vårdbidraget? Är det någon som vet? Detta är helt nytt för mej.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Det går inte att svara på hur lång tid det tar. Det är så olika över landet. Men minst några månader får du nog räkna med iallafall. Om du blir beviljad vb så får du ut retroaktivt från det datum du lämnade in ansökan.
  4. 2
    Det går inte att svara på hur lång tid det tar. Det är så olika över landet. Men minst några månader får du nog räkna med iallafall. Om du blir beviljad vb så får du ut retroaktivt från det datum du lämnade in ansökan.
  5. Anonym
    #3
    1/4 dels vårdbidrag och 36% merkostnader och det tog 3månader och få beslutet. OCh jag är glad.
  6. 3
    1/4 dels vårdbidrag och 36% merkostnader och det tog 3månader och få beslutet. OCh jag är glad.

Liknande trådar

  1. Epilepsi här oxå
    By Eloem in forum Epilepsi
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 21:32
  2. Epilepsi
    By anne h in forum Downs Syndrom
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 11:00
  3. Bara ADHD eller ADHD+AS?
    By Hallonmamman in forum Bokstavsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 22:18
  4. Epilepsi
    By SusiQ in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 15:03
  5. Epilepsi..
    By anonymt namn in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar