Frustrerad tös...
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Frustrerad tös...

    Hej! Har en liten tös på 5 månader som har börjat med nåt nytt, hon illvrålar när det inte blir som hon vill. Ibland vet man ju inte om man ska börja med att mata eller byta blöja och hon berättar direkt vad hon tycker. Är det fler som har en envis liten tös/påg?
  2. 1
    Frustrerad tös... Hej! Har en liten tös på 5 månader som har börjat med nåt nytt, hon illvrålar när det inte blir som hon vill. Ibland vet man ju inte om man ska börja med att mata eller byta blöja och hon berättar direkt vad hon tycker. Är det fler som har en envis liten tös/påg?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Min lilla tjej blir 5 månader om ett par veckor och är precis likadan. Vissa dagar är inget bra, hon vill att det ska hända något hela tiden och blir rastlös/frustrerad av att titta på samma saker hela tiden.
    Tror och hoppas att det är någon utvecklingsfas som är övergående.
    Ganska så svårt att få något gjort med en illvrålande bebis..
  4. 2
    Min lilla tjej blir 5 månader om ett par veckor och är precis likadan. Vissa dagar är inget bra, hon vill att det ska hända något hela tiden och blir rastlös/frustrerad av att titta på samma saker hela tiden.
    Tror och hoppas att det är någon utvecklingsfas som är övergående.
    Ganska så svårt att få något gjort med en illvrålande bebis..
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Ja och så kommer pappa hem och undrar varför jag inte plockar upp henne.... då känner man sig som en dålig mamma. Vet bara inte vad man ska göra för att få henne på humör. Titta i bok 30sek, leka med leksak 30sek vråla 30min!
  6. 3
    Ja och så kommer pappa hem och undrar varför jag inte plockar upp henne.... då känner man sig som en dålig mamma. Vet bara inte vad man ska göra för att få henne på humör. Titta i bok 30sek, leka med leksak 30sek vråla 30min!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4

    på besök

    från septembergruppen (fast min tös föddes 30/8 och är således 4.5 månader) och hon beter sig precis så. det började för ett par dagar sedan. vill inte sova, gallskriker, men är supertrött. är hungrig, börjar äta, gallskriker, vill ha mer... vill stå i knät, och brister ut i hjärtknipande gråt, och skrattar i nästa sekund. det är STORA känslor hela tiden!

    det är lite "skönt" att läsa att hon inte är ensam, men gud! vilken pärs det är!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  8. 4
    på besök från septembergruppen (fast min tös föddes 30/8 och är således 4.5 månader) och hon beter sig precis så. det började för ett par dagar sedan. vill inte sova, gallskriker, men är supertrött. är hungrig, börjar äta, gallskriker, vill ha mer... vill stå i knät, och brister ut i hjärtknipande gråt, och skrattar i nästa sekund. det är STORA känslor hela tiden!

    det är lite "skönt" att läsa att hon inte är ensam, men gud! vilken pärs det är!

Liknande trådar

  1. Frustrerad!
    By Foxfia in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 20:31
  2. frustrerad
    By broccoli in forum Vikt – barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 11:56
  3. Frustrerad!
    By shee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 11:39
  4. Frustrerad
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 07:33
  5. Frustrerad!!!!!!!!
    By Paxelle in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar