Gravidkula/Dola
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Gravidkula/Dola

    Vart har ni beställt era?
    Hoppas på att bli 2barnsmamma sommaren 2011
    http://graviditetstest.blogg.se/
  2. 1
    Gravidkula/Dola Vart har ni beställt era?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Vad är det?
  4. 2
    Vad är det?
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Lillamirakel.se !
  6. 3
    Lillamirakel.se !
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Det är ett smycke för gravida med en liten kula längst ner som man har långt ner på magen. Det är en liten plinga i som barnet hör när mamman rör sig.
    Kram
  8. 4
    Det är ett smycke för gravida med en liten kula längst ner som man har långt ner på magen. Det är en liten plinga i som barnet hör när mamman rör sig.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Jag köpte till min bästa vän när hon väntade barn på Gekås, gissa vad jag har fått låna Ja just de, den från Gekås och jag älskar den
  10. 5
    Jag köpte till min bästa vän när hon väntade barn på Gekås, gissa vad jag har fått låna Ja just de, den från Gekås och jag älskar den
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Jag beställde min Bola i min egen webshop när jag hade den! Tänkte ta samma Bola till den här bebisen också.
  12. 6
    Jag beställde min Bola i min egen webshop när jag hade den! Tänkte ta samma Bola till den här bebisen också.
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    och så hjälpen, då mitt svar nog gav föga: BabyNord var leverantören och om du går in på denna adress: www.babynord.se och sen klickar på återförsäljare, så ser du en lista på butiker som säljer den.
  14. 7
    och så hjälpen, då mitt svar nog gav föga: BabyNord var leverantören och om du går in på denna adress: www.babynord.se och sen klickar på återförsäljare, så ser du en lista på butiker som säljer den.
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    jag tänkte precis som euphrosyne: vad är det? har aldrig hört talas om..

    är det många härinne som har en? jag avskyr långa halsband så det är inget för mig
  16. 8
    jag tänkte precis som euphrosyne: vad är det? har aldrig hört talas om..

    är det många härinne som har en? jag avskyr långa halsband så det är inget för mig
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Nej jag har ingen, har inte haft till något av mina barn och tänker inte köpa nu heller Ärligt så förstår jag inte vitsen med det heller.
  18. 9
    Nej jag har ingen, har inte haft till något av mina barn och tänker inte köpa nu heller Ärligt så förstår jag inte vitsen med det heller.
  19. Medlem sedan
    Oct 2010
    #10
    Nej, jag har ingen och tänte inte skaffa mig någon heller. Jag får inte äns använda vanligt halsband för min lilla tös. Då ska hon genast ha den eller få ett eget och det blir ett himla liv. Alla mina smycken har fått gått i ide. Mina ringar får vara ifred iaf.
    Kram
  20. 10
    Nej, jag har ingen och tänte inte skaffa mig någon heller. Jag får inte äns använda vanligt halsband för min lilla tös. Då ska hon genast ha den eller få ett eget och det blir ett himla liv. Alla mina smycken har fått gått i ide. Mina ringar får vara ifred iaf.
    Kram

Liknande trådar

  1. Dola/GRAVIDKULA
    By <3bebis<3 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 14:31
  2. Dola?
    By mammaria79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 19:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar