Var bor ni?
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Var bor ni?

    Hej

    Jag bor sedan ett drygt år i Kalmar. Är lite nyfiken på att veta om det finns någon kalmarit ibland oss Var bor ni andra?

    /Trissan
  2. 1
    Var bor ni? Hej

    Jag bor sedan ett drygt år i Kalmar. Är lite nyfiken på att veta om det finns någon kalmarit ibland oss Var bor ni andra?

    /Trissan
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Blekinge!!
  4. 2
    Blekinge!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Blekinge!!
    Jag bor oxå i Bleking!
  6. 3
    Blekinge!!
    Jag bor oxå i Bleking!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Då bor jag inte såå långt ifrån dig, närmare bestämt 4 mil norrut längs kusten i Timmernabben.
  8. 4
    Då bor jag inte såå långt ifrån dig, närmare bestämt 4 mil norrut längs kusten i Timmernabben.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    jaha vad kul! föder du i V-vik då?
  10. 5
    jaha vad kul! föder du i V-vik då?
  11. Nummer 2!
    #6
    Hej!

    Jag bor i Stockholms innerstad
  12. 6
    Hej!

    Jag bor i Stockholms innerstad
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Jag bor i Emmaboda
  14. 7
    Jag bor i Emmaboda
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Jag bor i Tungelsta, 3 mil söder om Sthlm.
  16. 8
    Jag bor i Tungelsta, 3 mil söder om Sthlm.
  17. Medlem sedan
    Jan 2011
    #9
    Nej jag kommer att föda i Kalmar som jag har gjort med mina andra 2 barn.
  18. 9
    Nej jag kommer att föda i Kalmar som jag har gjort med mina andra 2 barn.
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10
    på besök från ank juni..
    Men såg att du bodde i Emmaboda så jag blev så nyfiken på vem du är då jag oxå bor här Alltid skoj att få veta vilka som ska ha runt då man själv ska ha.. Så om du vill så få du gärna berätta
  20. 10
    på besök från ank juni..
    Men såg att du bodde i Emmaboda så jag blev så nyfiken på vem du är då jag oxå bor här Alltid skoj att få veta vilka som ska ha runt då man själv ska ha.. Så om du vill så få du gärna berätta
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    Aha! tycker du att det har varit bra att föda i Kalmar? För mig är det första gången.
  22. 11
    Aha! tycker du att det har varit bra att föda i Kalmar? För mig är det första gången.
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Jag har ju inget att jämföra med, men allt har gått väldigt bra och personalen vi har träffat har varit duktiga och trevliga. Rummen är ljusa och fräscha och man kan bada och lyssna på sin egen musik osv. om man vill
  24. 12
    Jag har ju inget att jämföra med, men allt har gått väldigt bra och personalen vi har träffat har varit duktiga och trevliga. Rummen är ljusa och fräscha och man kan bada och lyssna på sin egen musik osv. om man vill
  25. Medlem sedan
    Jan 2011
    #13
    Jag bor mitt på söder i stockholm
  26. 13
    Jag bor mitt på söder i stockholm
  27. Medlem sedan
    Nov 2010
    #14
    Va kul! Jag jobbar på söder, så jag går hos Mama Mia på Götgatan. Vilken vecka är du i?
  28. 14
    Va kul! Jag jobbar på söder, så jag går hos Mama Mia på Götgatan. Vilken vecka är du i?
  29. Medlem sedan
    Jan 2011
    #15
    Va kul! Jag jobbar på söder, så jag går hos Mama Mia på Götgatan. Vilken vecka är du i?
    Jag är i vecka 15, själv?
  30. 15
    Va kul! Jag jobbar på söder, så jag går hos Mama Mia på Götgatan. Vilken vecka är du i?
    Jag är i vecka 15, själv?
  31. Medlem sedan
    Nov 2010
    #16
    Jag är i vecka 16. Beräknad 8/7 just nu. Ska den 8/2 på ultraljud så då kanske det ändras.
  32. 16
    Jag är i vecka 16. Beräknad 8/7 just nu. Ska den 8/2 på ultraljud så då kanske det ändras.
  33. Medlem sedan
    Oct 2007
    #17
    HEj.
    Jag Bor i Stockholm, Tyresö.
    Jobbar i Hornsberg.

    Vad sägs om en stockholmsfika?

    // I.
  34. 17
    HEj.
    Jag Bor i Stockholm, Tyresö.
    Jobbar i Hornsberg.

    Vad sägs om en stockholmsfika?

    // I.
  35. Medlem sedan
    Jan 2011
    #18
    Jag är i vecka 16. Beräknad 8/7 just nu. Ska den 8/2 på ultraljud så då kanske det ändras.

    Vad kul, vi är bara 1v ifrån varandra! Jag ska maila dig strax, vore kul med mer kontakt
  36. 18
    Jag är i vecka 16. Beräknad 8/7 just nu. Ska den 8/2 på ultraljud så då kanske det ändras.

    Vad kul, vi är bara 1v ifrån varandra! Jag ska maila dig strax, vore kul med mer kontakt
  37. Medlem sedan
    Jan 2011
    #19
    En sthlmsfika säger iaf inte jag nej till
  38. 19
    En sthlmsfika säger iaf inte jag nej till
  39. Medlem sedan
    Nov 2010
    #20
    Inte jag heller! Vore supermysigt!
  40. 20
    Inte jag heller! Vore supermysigt!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar