Frågan är när..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Frågan är när..

    Japp, nu är mensen gått över! Ovanligt kort. Bara tre dagar..brukar ha upptill 6dagar fast så är den inte riklig..men,men det är bara gött att den är borta.
    Jo nu har mina CB-digitala ÄL-tester kommit..frågan är när ska jag börja?!

    Jag funderar på att börja mkt snart pga att jag tror att jag har tidigare äl än vad kalendrarna säger..det är bara en känsla jag har, så jag funderar om jag ska börja och testa, det är ju bara sju stickor i men man får väl köpa nya i så fall?!.

    Nä, nu måste jag sätta mig och plugga inför tentan! Min underbara chef låter mig vara hemma idag för att kunna fokusera på skolarbetet medans Liam är på dagis

    Må så gott allesammans..
    Ny dag, nya möjligheter
  2. 1
    Frågan är när.. Japp, nu är mensen gått över! Ovanligt kort. Bara tre dagar..brukar ha upptill 6dagar fast så är den inte riklig..men,men det är bara gött att den är borta.
    Jo nu har mina CB-digitala ÄL-tester kommit..frågan är när ska jag börja?!

    Jag funderar på att börja mkt snart pga att jag tror att jag har tidigare äl än vad kalendrarna säger..det är bara en känsla jag har, så jag funderar om jag ska börja och testa, det är ju bara sju stickor i men man får väl köpa nya i så fall?!.

    Nä, nu måste jag sätta mig och plugga inför tentan! Min underbara chef låter mig vara hemma idag för att kunna fokusera på skolarbetet medans Liam är på dagis

    Må så gott allesammans..
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    det brukar ju stå i bruksanvisningen vilken dag du ska börja testa, jag tror att det brukar vara ca en vecka efter mensens första dag! men självklart kan du börja kolla tidigare än så.

    lycka till med testandet
    kram
  4. 2
    det brukar ju stå i bruksanvisningen vilken dag du ska börja testa, jag tror att det brukar vara ca en vecka efter mensens första dag! men självklart kan du börja kolla tidigare än så.

    lycka till med testandet
    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    familjeliv.se har en bra ägglosningskalender där man ser fertila dagar osv. det är beroende på hur långt du har mellan gångerna... Jag köpte 14 stickor för att vara säker =)
  6. 3
    familjeliv.se har en bra ägglosningskalender där man ser fertila dagar osv. det är beroende på hur långt du har mellan gångerna... Jag köpte 14 stickor för att vara säker =)

Liknande trådar

  1. Det är frågan
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 10:13
  2. Frågan är om man
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 21:04
  3. Vad e det frågan om eg?
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 11:48
  4. Men vad är det frågan om
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 09:31
  5. Frågan är...
    By Tvilum in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 22:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar