Vad ska man tro egentligen??
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    Vad ska man tro egentligen??

    Hej, jag är ny här och visste inte vart jag skulle lägga tråden riktigt.
    Jag hade min senaste mens 27-28/12, alltså bara en dag, men jag tänkte inte så mycket på det då, jag gjorde ett grav-test på nyårsafton som var neg.
    Så var det dax för ägglossning, tog ett ägglossningstest 11/1 som blev pos, men jag tog även ett grav-test som också blev pos, gjorde om båda testen dagen efter, samma sak då, båda blev pos, gjorde om samma sak dagen där på men testen blev neg?
    Detta var med testlagrets stickor, grav-testen blev inte superstarkt pos men det syntes tydliga 2 streck.
    Vad ska jag tro? Är jag gravid eller är det fel på testen?
  2. 1
    Vad ska man tro egentligen?? Hej, jag är ny här och visste inte vart jag skulle lägga tråden riktigt.
    Jag hade min senaste mens 27-28/12, alltså bara en dag, men jag tänkte inte så mycket på det då, jag gjorde ett grav-test på nyårsafton som var neg.
    Så var det dax för ägglossning, tog ett ägglossningstest 11/1 som blev pos, men jag tog även ett grav-test som också blev pos, gjorde om båda testen dagen efter, samma sak då, båda blev pos, gjorde om samma sak dagen där på men testen blev neg?
    Detta var med testlagrets stickor, grav-testen blev inte superstarkt pos men det syntes tydliga 2 streck.
    Vad ska jag tro? Är jag gravid eller är det fel på testen?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej
    Jag känner inte till testlagrets tester men vet att vissa billa inte är helt tillförlitliga. Jag har använt clearblue eller apotekets gravtester och de har varit korrekta varje gång:-) Prova det så får du se vad som händer.

    Hej, jag är ny här och visste inte vart jag skulle lägga tråden riktigt.
    Jag hade min senaste mens 27-28/12, alltså bara en dag, men jag tänkte inte så mycket på det då, jag gjorde ett grav-test på nyårsafton som var neg.
    Så var det dax för ägglossning, tog ett ägglossningstest 11/1 som blev pos, men jag tog även ett grav-test som också blev pos, gjorde om båda testen dagen efter, samma sak då, båda blev pos, gjorde om samma sak dagen där på men testen blev neg?
    Detta var med testlagrets stickor, grav-testen blev inte superstarkt pos men det syntes tydliga 2 streck.
    Vad ska jag tro? Är jag gravid eller är det fel på testen?
  4. 2
    Hej
    Jag känner inte till testlagrets tester men vet att vissa billa inte är helt tillförlitliga. Jag har använt clearblue eller apotekets gravtester och de har varit korrekta varje gång:-) Prova det så får du se vad som händer.

    Hej, jag är ny här och visste inte vart jag skulle lägga tråden riktigt.
    Jag hade min senaste mens 27-28/12, alltså bara en dag, men jag tänkte inte så mycket på det då, jag gjorde ett grav-test på nyårsafton som var neg.
    Så var det dax för ägglossning, tog ett ägglossningstest 11/1 som blev pos, men jag tog även ett grav-test som också blev pos, gjorde om båda testen dagen efter, samma sak då, båda blev pos, gjorde om samma sak dagen där på men testen blev neg?
    Detta var med testlagrets stickor, grav-testen blev inte superstarkt pos men det syntes tydliga 2 streck.
    Vad ska jag tro? Är jag gravid eller är det fel på testen?

Liknande trådar

  1. Vad gör ni egentligen
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-12-23, 19:37
  2. Hur är det egentligen...?
    By matildas_mamma in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 14:05
  3. Egentligen (vaccinering) egentligen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 19:21
  4. Nya rön??? OT egentligen ;)
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 08:13
  5. Egentligen,
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 22:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar