Bör män moderera här?
  1. Poll
    #1

    Bör män moderera här?

    I denna grupp bara för kvinnor, ja eller nej?
  2. 1
    Bör män moderera här? I denna grupp bara för kvinnor, ja eller nej?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ja
  4. 2
    Ja
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Ja. Eftersom det ändå inte äe tekniskt möjligt att styra vem som kan läsa i ett öppet forum som Aff, kan jag inte se varför män inte skulle få moderera även denna gruppen. De modererar ju dessutom i princip enbart på uppmaning av medlemmar.

    Vad tycker du?
  6. 3
    Ja. Eftersom det ändå inte äe tekniskt möjligt att styra vem som kan läsa i ett öppet forum som Aff, kan jag inte se varför män inte skulle få moderera även denna gruppen. De modererar ju dessutom i princip enbart på uppmaning av medlemmar.

    Vad tycker du?
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Ja
  8. 4
    Ja
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5
    Nej
  10. 5
    Nej
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6

    Ja *imt*

    m
    Bara måste...... allt....
  12. 6
    Ja *imt* m
  13. Liz*
    #7
    Kvinnor svarar. Män kan fråga kvinnor.
  14. 7
    Kvinnor svarar. Män kan fråga kvinnor.
  15. Liz*
    #8
    Nä, det e ju fel, det är inne på "fråga mammor". Här är det bara mammor!
  16. 8
    Nä, det e ju fel, det är inne på "fråga mammor". Här är det bara mammor!
  17. Medlem sedan
    Jan 1999
    #9
    *s* Fast det är ju ändå inte svar på frågan...?
  18. 9
    *s* Fast det är ju ändå inte svar på frågan...?
  19. Medlem sedan
    Jan 1999
    #10
    Varför tycker du inte det?
  20. 10
    Varför tycker du inte det?
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11
    När jag svarade så tänkte jag endast kvinnor i snacket. Dvs inga män ska fråga eller svara osv.

    Har läst några inlägg nu i efterhand och tänkt att det skulle kunna vara så att en värd håller till här och som dessutom är man. Det spelar mindre roll MEN personen i fråga ska inte "lägga sig i" kvinnosnacket
  22. 11
    När jag svarade så tänkte jag endast kvinnor i snacket. Dvs inga män ska fråga eller svara osv.

    Har läst några inlägg nu i efterhand och tänkt att det skulle kunna vara så att en värd håller till här och som dessutom är man. Det spelar mindre roll MEN personen i fråga ska inte "lägga sig i" kvinnosnacket
  23. Medlem sedan
    Jan 1999
    #12
    OK, fair enough. Det är ju ändå "bara kvinnor" så självklart skall de inte lägga sig i diskussioner.

    Men som modereringen fungerar på det här forumet så kan/bör ju inte en enskild moderator/värd agera ensam och de agerar dessutom, så vitt jag förstått, i princip _enbart_ på anmälningar från minst två medlemmar. Så vilket kön de som modererar har är ju rätt egalt...
  24. 12
    OK, fair enough. Det är ju ändå "bara kvinnor" så självklart skall de inte lägga sig i diskussioner.

    Men som modereringen fungerar på det här forumet så kan/bör ju inte en enskild moderator/värd agera ensam och de agerar dessutom, så vitt jag förstått, i princip _enbart_ på anmälningar från minst två medlemmar. Så vilket kön de som modererar har är ju rätt egalt...
  25. Medlem sedan
    Jan 2000
    #13
    Håller med att könet är rätt ointressant på värden. Men min första tanke på som slog mig då jag läste TS, var just NEJ - detta är ett kvinnosnack.. Sen efteråt.. då tänkte jag mer att det kunde röra sig om en annan sak oxå
  26. 13
    Håller med att könet är rätt ointressant på värden. Men min första tanke på som slog mig då jag läste TS, var just NEJ - detta är ett kvinnosnack.. Sen efteråt.. då tänkte jag mer att det kunde röra sig om en annan sak oxå
  27. Medlem sedan
    Apr 2001
    #14
    Spelar mig ingen som helst roll, jag förmodar att den som snällt tagit på sig uppgiften som moderator klarar av att hantera snackregler oaktat snack.
  28. 14
    Spelar mig ingen som helst roll, jag förmodar att den som snällt tagit på sig uppgiften som moderator klarar av att hantera snackregler oaktat snack.
  29. Liz*
    #15
    Johororå, att det är bara mammor här inne ju
  30. 15
    Johororå, att det är bara mammor här inne ju
  31. Medlem sedan
    Jan 1999
    #16
    Svar på frågan i TS, alltså.

    Bör män få moderera här inne?

    Att bara kvinnor får skriva är ju en sak, det har inte diskuterats - men modereringen är ju en helt annan sak.
  32. 16
    Svar på frågan i TS, alltså.

    Bör män få moderera här inne?

    Att bara kvinnor får skriva är ju en sak, det har inte diskuterats - men modereringen är ju en helt annan sak.
  33. Liz*
    #17
    *slår mig för pannan* hur vimsigt kan det bli? Frågan var så knasig så jag inte ens såg den... inte kan man kräva bara kvinnlig moderering!
  34. 17
    *slår mig för pannan* hur vimsigt kan det bli? Frågan var så knasig så jag inte ens såg den... inte kan man kräva bara kvinnlig moderering!
  35. Medlem sedan
    Jul 2002
    #18
    nej, vem som helst kan läsa här, då spelar det ingen roll om det är manliga eller kvinliga värdar som modererar här.
  36. 18
    nej, vem som helst kan läsa här, då spelar det ingen roll om det är manliga eller kvinliga värdar som modererar här.
  37. Medlem sedan
    Jan 1999
    #19
    Tänkte väl det
  38. 19
    Tänkte väl det
  39. Medlem sedan
    May 2007
    #20
    Nej tycker jag personligen. Om gruppen är enbart för kvinnor bör det vara en kvinna som avgör. Detta beroende på att en kvinna bättre kan avgör hur kvinnor utrycker sig i vissa lägen.
  40. 20
    Nej tycker jag personligen. Om gruppen är enbart för kvinnor bör det vara en kvinna som avgör. Detta beroende på att en kvinna bättre kan avgör hur kvinnor utrycker sig i vissa lägen.

Liknande trådar

  1. Bör kvinnor moderera här?
    By Poll in forum Pappasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-31, 16:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar