Barnomsorg
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Barnomsorg

    Lina skall börja på dagis till hösten och det är dags att ställa henne i kö på de kommunala.
    Om man ska ha störst chans ska man ställa henne till augusti eller september?
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  2. 1
    Barnomsorg Lina skall börja på dagis till hösten och det är dags att ställa henne i kö på de kommunala.
    Om man ska ha störst chans ska man ställa henne till augusti eller september?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Här spelar det ingen roll. De tar alla i samma kö som söker aug/sep. Men det kan säkert variera från kommun till kommun.
  4. 2
    Här spelar det ingen roll. De tar alla i samma kö som söker aug/sep. Men det kan säkert variera från kommun till kommun.
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Jag skulle för säkerhetsskull ställa i kö till augusti.
    Vårat första barn var i kö till aug men hon fick inte plats tills mitten på september iaf (fast platsgaranti var aug. och vi köade från första möjliga datum).

    Nu har jag ställd lillasyster i kö till november men funderar om jag iaf borde byta till oktober. Pappan ska vara hemma tills mitten på november.
  6. 3
    Jag skulle för säkerhetsskull ställa i kö till augusti.
    Vårat första barn var i kö till aug men hon fick inte plats tills mitten på september iaf (fast platsgaranti var aug. och vi köade från första möjliga datum).

    Nu har jag ställd lillasyster i kö till november men funderar om jag iaf borde byta till oktober. Pappan ska vara hemma tills mitten på november.

Liknande trådar

  1. Om barnomsorg...
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 12:22
  2. Barnomsorg
    By Maria m. Hampus in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 12:51
  3. Hur gör vi nu (barnomsorg)?
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 09:15
  4. Barnomsorg!
    By Jennie, Iza & 2an in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:17
  5. ang barnomsorg så har vi här i
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 17:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar