Dessa sista timmar före besked...
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Dessa sista timmar före besked...

    ... jag hatar verkligen det här väntandet.
    Det är dags för besked på röntgen. Och visserligen känns det inte som att vi har så mycket oro, men just nu, när jag vet att sjukhuset har sökt min man (de ringde mej och sa att hans mobil var avstängd), just nu känns det så jobbigt!

    Försöker jobba, men det går inget vidare.

    Skriver igen om jag får veta nåt idag.
  2. 1
    Dessa sista timmar före besked... ... jag hatar verkligen det här väntandet.
    Det är dags för besked på röntgen. Och visserligen känns det inte som att vi har så mycket oro, men just nu, när jag vet att sjukhuset har sökt min man (de ringde mej och sa att hans mobil var avstängd), just nu känns det så jobbigt!

    Försöker jobba, men det går inget vidare.

    Skriver igen om jag får veta nåt idag.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Och där kom det...
    Fast jag vet inte vad det betyder. Ingenting på den sidan där tumören satt förut (typ runt bihålan), men en cysta på den andra sidan.
    Så nu blir det nya undersökningar. Usch vad jag ogillar detta. Men det är skönt att inte vara i Sverige, för allting går fortare här, då vi har försäkringar och privat, internationellt sjukhus. Så redan på lördag ska han få en undersökning.
    Brrr, jag tycker inte om det här.
  4. 2
    Och där kom det...
    Fast jag vet inte vad det betyder. Ingenting på den sidan där tumören satt förut (typ runt bihålan), men en cysta på den andra sidan.
    Så nu blir det nya undersökningar. Usch vad jag ogillar detta. Men det är skönt att inte vara i Sverige, för allting går fortare här, då vi har försäkringar och privat, internationellt sjukhus. Så redan på lördag ska han få en undersökning.
    Brrr, jag tycker inte om det här.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Ja, väntan är det jobbigaste som finns. Jag blev så ledsen över att din man måste igenom alla dessa undersökningar igen. Jag håller tummarna att cystan är ofarlig! Tur att det finns bra sjukhus där ni bor. Skickar er båda varma tankar och kramar
  6. 3
    Ja, väntan är det jobbigaste som finns. Jag blev så ledsen över att din man måste igenom alla dessa undersökningar igen. Jag håller tummarna att cystan är ofarlig! Tur att det finns bra sjukhus där ni bor. Skickar er båda varma tankar och kramar
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Många många kramar!! Håller tummarna för att det inte är något farligt dom har hittat... Och visst är det jobbigt att vänta. Väntan är nog det absolut värsta i hela processen. Många kramar!
  8. 4
    Många många kramar!! Håller tummarna för att det inte är något farligt dom har hittat... Och visst är det jobbigt att vänta. Väntan är nog det absolut värsta i hela processen. Många kramar!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Ok, det var en cysta. Och en polyp på andra sidan. Ingen av dem ska vara farlig.
    Så nu slappnar vi av lite igen. Men varför såna grejor bara kommer, det begriper jag inte. Och tycker fortfarande inte om det.
    Tack för era kramar!
  10. 5
    Ok, det var en cysta. Och en polyp på andra sidan. Ingen av dem ska vara farlig.
    Så nu slappnar vi av lite igen. Men varför såna grejor bara kommer, det begriper jag inte. Och tycker fortfarande inte om det.
    Tack för era kramar!
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Skönt att det inte var cancer!! :-) Men det är jobbigt att behöva att uppleva rädslan, osäkerheten och funderingar när de hittar något på röntgen. Jag skickar dig och fam glädjekramar
  12. 6
    Skönt att det inte var cancer!! :-) Men det är jobbigt att behöva att uppleva rädslan, osäkerheten och funderingar när de hittar något på röntgen. Jag skickar dig och fam glädjekramar

Liknande trådar

  1. Sista veckan före jul
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 22:55
  2. sista dagen före jul på jobbet...
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 18:06
  3. Bläh, 2 timmar före jag börjar jobba
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 07:13
  4. sista vägningen före jul
    By Tekla76 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 15:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar