Nästa vecka?
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Nästa vecka?

    Nej jag tar mig inte till Stockholm imorgon. Det har varit fullt upp idag och jag är lite lätt mör. Men, jag har bokat in Sthlmsresa den 27e dvs nästa torsdag, kanske finns det tid för fika då????
  2. 1
    Nästa vecka? Nej jag tar mig inte till Stockholm imorgon. Det har varit fullt upp idag och jag är lite lätt mör. Men, jag har bokat in Sthlmsresa den 27e dvs nästa torsdag, kanske finns det tid för fika då????
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Ja, det är klart! Om du kommer hela vägen till Stockholm så dyker vi förstås upp och fikar. =)
    lyrasmamma.wordpress.com
  4. 2
    Ja, det är klart! Om du kommer hela vägen till Stockholm så dyker vi förstås upp och fikar. =)
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Kommer ni så kommer vi!!
  6. 3
    Kommer ni så kommer vi!!
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    45 min med tåg + lite tunnelbana ja

    Jag är inne i stan ca 10 + t-bana till Söder (jo jag vill fika på Götgatan!!) så blir det några minuter till ... jag hittar till Skrapan
  8. 4
    45 min med tåg + lite tunnelbana ja

    Jag är inne i stan ca 10 + t-bana till Söder (jo jag vill fika på Götgatan!!) så blir det några minuter till ... jag hittar till Skrapan
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Så trevligt

    alla tummar att bacilleländena håller sig i schack! Florerar mkt förkylningar osv här, än har jag inte hört nåt om vinterkräksjukan på dagis ivf peppar peppar ta i trä tvi tvi tvi
  10. 5
    Så trevligt

    alla tummar att bacilleländena håller sig i schack! Florerar mkt förkylningar osv här, än har jag inte hört nåt om vinterkräksjukan på dagis ivf peppar peppar ta i trä tvi tvi tvi

Liknande trådar

  1. MVC nästa vecka
    By Mia m Iza& Klara in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 12:53
  2. UL nästa vecka!!
    By DollyLolly in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 18:31
  3. MVC nästa vecka!
    By Stigge in forum _1105 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 19:28
  4. Nästa vecka
    By MYZOXE! in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar