Blod i avföring
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    Blod i avföring

    Vaknade i natt, behövde gå på toaletten. Hade lite kramp och mkt lös avföring och så kom det rinnande blod, (som vid en mens men på andra ställe så att säga). När jag torkade mig kom det hela tiden blod på pappret, ljust med svarta klumpar i. Om ni var i min sits, skulle ni ringa vc eller avvakta? Känns oroligt!
  2. 1
    Blod i avföring Vaknade i natt, behövde gå på toaletten. Hade lite kramp och mkt lös avföring och så kom det rinnande blod, (som vid en mens men på andra ställe så att säga). När jag torkade mig kom det hela tiden blod på pappret, ljust med svarta klumpar i. Om ni var i min sits, skulle ni ringa vc eller avvakta? Känns oroligt!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Ringa vc

    ljust blod = färskt.. troligen en spricka eller hemorojd men klumpar _kan_ (men behöver inte) komma längre uppifrån och bör kollas upp.
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Ringa vc ljust blod = färskt.. troligen en spricka eller hemorojd men klumpar _kan_ (men behöver inte) komma längre uppifrån och bör kollas upp.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Absolut ringa VC för koll. Beror oftast på helt ofarliga saker, men viktigt kolla upp.
  6. 3
    Absolut ringa VC för koll. Beror oftast på helt ofarliga saker, men viktigt kolla upp.

Liknande trådar

  1. Blod i avföring
    By Anonym in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-25, 16:22
  2. Blod i avföring
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 21:26
  3. avföring
    By Anna med busarna )) in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-05, 18:58
  4. Blod i samband med avföring
    By Bajamajja in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 14:19
  5. Avföring
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar