Hur ska jag räkna (mens)
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Hur ska jag räkna (mens)

    Hade mens för lite över en månad sedan som "vanligt". Fortsatte sedan med p-pillerna men vi beslöt oss efter ca tre dagar att jag skulle sluta med dem och försöka bli gravid igen. Då slutade jag med p-pillerna och fick då "mens" igen typ två dagar. Vilken mens ska jag gå efter nu? Den senaste? Det var en liiten blödning i bara nån dag, men det kanske inte spelar någon roll.
  2. 1
    Hur ska jag räkna (mens) Hade mens för lite över en månad sedan som "vanligt". Fortsatte sedan med p-pillerna men vi beslöt oss efter ca tre dagar att jag skulle sluta med dem och försöka bli gravid igen. Då slutade jag med p-pillerna och fick då "mens" igen typ två dagar. Vilken mens ska jag gå efter nu? Den senaste? Det var en liiten blödning i bara nån dag, men det kanske inte spelar någon roll.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    det är svårt att svara på, jag skulle nog bara köra på den närmsta månaden, och sedan istället räkna mer noga utifrån nästa mens som du får. du kan ju köpa ägglossningstester om du inte vill riskera att missa ägglossningen.

    lycka till!
  4. 2
    det är svårt att svara på, jag skulle nog bara köra på den närmsta månaden, och sedan istället räkna mer noga utifrån nästa mens som du får. du kan ju köpa ägglossningstester om du inte vill riskera att missa ägglossningen.

    lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Håller med tidigare svarare. Det viktiga är ju när du har ägglossning. Så köp ägglossningstest och kolla!
  6. 3
    Håller med tidigare svarare. Det viktiga är ju när du har ägglossning. Så köp ägglossningstest och kolla!

Liknande trådar

  1. 365 pund, räkna räkna?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 15:32
  2. 20 dagar kvar *räkna räkna*
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 20:22
  3. Räkna ut mens
    By Mensan in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-05, 23:25
  4. Räkna ut ÄL vid oregelbunden mens?
    By Marjatta in forum Planera för barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 14:22
  5. Hur ska jag räkna????
    By tvåtusenelva in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar