Första skoldagen avklarad!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Första skoldagen avklarad!

    Har huvudet fullt av nya intryck, information och nya ansikten En härlig klass med människor i olika åldrar, kön (ja det var mer killar/män än jag trodde) och nationaliteter, det kommer nog bli super bra det här!

    Åkte förbi jobbet för att hämta mina presenter jag lämnade kvar i fredags och det kändes redan väldigt konstigt och långt borta...så skönt att äntligen kunna lägga detta bakom sig på riktigt!

    Åkte sedan till Ica och hämtade ut mitt paket med kursböcker och sedan till akademibokhandeln för att köpa div. nödvändigheter för att bli en ordningsam student Åhhh vad detta känns bra!!!!
    Den levande känner inte sin själ, den döde inte sin kropp
  2. 1
    Första skoldagen avklarad! Har huvudet fullt av nya intryck, information och nya ansikten En härlig klass med människor i olika åldrar, kön (ja det var mer killar/män än jag trodde) och nationaliteter, det kommer nog bli super bra det här!

    Åkte förbi jobbet för att hämta mina presenter jag lämnade kvar i fredags och det kändes redan väldigt konstigt och långt borta...så skönt att äntligen kunna lägga detta bakom sig på riktigt!

    Åkte sedan till Ica och hämtade ut mitt paket med kursböcker och sedan till akademibokhandeln för att köpa div. nödvändigheter för att bli en ordningsam student Åhhh vad detta känns bra!!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    vilket härligt bubblande inlägg! Å så kul att börja på något nytt. Du kommer vara trött ikväll tror jag
    Ska bli så kul att följa din väg, rapportera flitigt.
  4. 2
    vilket härligt bubblande inlägg! Å så kul att börja på något nytt. Du kommer vara trött ikväll tror jag
    Ska bli så kul att följa din väg, rapportera flitigt.
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Jag hade först tänkt träna ikväll, men sedan var J tvungen att åka till jobbet och det var nog lika bra, för jag är slut!
    Lovar att rapportera, tycker det är så kul att ni är intresserade
  6. 3
    Jag hade först tänkt träna ikväll, men sedan var J tvungen att åka till jobbet och det var nog lika bra, för jag är slut!
    Lovar att rapportera, tycker det är så kul att ni är intresserade
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Vad härligt det lät! Har du kurser pà heltid under veckan?
  8. 4
    Vad härligt det lät! Har du kurser pà heltid under veckan?
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    åh vad glad du låter! vad kul!
  10. 5
    åh vad glad du låter! vad kul!
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Denna veckan är det mer informationsmöten, torsdag är fri (ja eller den ska man väl ägna åt "studietid") och fredag åker vi iväg på inspark t.o.m lördag, ska bli spännande!
    Jag har en dress code jag måste fixa, man ska vara klädd i rött, grått och svart om jag minns rätt!
  12. 6
    Denna veckan är det mer informationsmöten, torsdag är fri (ja eller den ska man väl ägna åt "studietid") och fredag åker vi iväg på inspark t.o.m lördag, ska bli spännande!
    Jag har en dress code jag måste fixa, man ska vara klädd i rött, grått och svart om jag minns rätt!
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Så härligt att höra, det riktigt sprudlar om ditt inlägg!!! Lycka till nu, det kommer gå som en dans, så motiverad som du är!!
  14. 7
    Så härligt att höra, det riktigt sprudlar om ditt inlägg!!! Lycka till nu, det kommer gå som en dans, så motiverad som du är!!
  15. Medlem sedan
    Oct 2010
    #8

    Härligt!

    Underbart att läsa!!

    Vad har du börjat läsa??
  16. 8
    Härligt! Underbart att läsa!!

    Vad har du börjat läsa??
  17. Medlem sedan
    Feb 2001
    #9
    Är det uppklätt?
  18. 9
    Är det uppklätt?
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10
    Lite festligt ska det nog allt vara, men inte som att man skulle på Nobelmiddag Grått och svart (eller ar det vitt?) ska nog inte vara några problem, funderar på att köra lite accessoarer i rött...
  20. 10
    Lite festligt ska det nog allt vara, men inte som att man skulle på Nobelmiddag Grått och svart (eller ar det vitt?) ska nog inte vara några problem, funderar på att köra lite accessoarer i rött...
  21. Medlem sedan
    Sep 2004
    #11
    Sjuksyrra!
  22. 11
    Sjuksyrra!
  23. Medlem sedan
    Feb 2001
    #12
    En LBD med röda strumpbyxor, röd scarf...?
  24. 12
    En LBD med röda strumpbyxor, röd scarf...?
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Röda strumpbyxor var smart! Grått och vitt var det visst, inget svart, hmmm. Får rota i garderoben för att se vad jag har!
  26. 13
    Röda strumpbyxor var smart! Grått och vitt var det visst, inget svart, hmmm. Får rota i garderoben för att se vad jag har!
  27. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14
    Underbart! Åhh vad kul att det känns så bra, så härligt att du tog steget!
  28. 14
    Underbart! Åhh vad kul att det känns så bra, så härligt att du tog steget!
  29. Medlem sedan
    Sep 2004
    #15
    Vad harligt det later. Lagtar nastan tillbaka till studietiden pa kuppen. Lycka till med allt!
  30. 15
    Vad harligt det later. Lagtar nastan tillbaka till studietiden pa kuppen. Lycka till med allt!

Liknande trådar

  1. Första skoldagen avklarad!
    By Malin med V o V in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 11:50
  2. Första skoldagen avklarad
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 07:08
  3. första skoldagen
    By Linda m. 4 barn in forum _00 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 11:36
  4. Första skoldagen avklarad
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 14:49
  5. första skoldagen avklarad
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 17:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar