står upp
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    står upp

    Igår hade vi lagt Julia i sin säng och hon låg å bökade å gnällde som hon brukar, så efter en stund gick jag in å skulle stryka henne lite över ryggen och stoppa in nappen..Men vad gör hon när jag tittar in, JO hon STÅR upp!...
    Och imorse när jag kom ut från köket med vällingen, då står hon upp å håller i tvättställningen med en hand..:/ sen under dagen hände samma sak...

    Så nu är sängen sänkt, och nu får man ha mer koll när hon kryper runt, om man går in i ett annat rum, men å andra sidan så kommer det bli några bulor innan hon lär sig ramla "rätt"
  2. 1
    står upp Igår hade vi lagt Julia i sin säng och hon låg å bökade å gnällde som hon brukar, så efter en stund gick jag in å skulle stryka henne lite över ryggen och stoppa in nappen..Men vad gör hon när jag tittar in, JO hon STÅR upp!...
    Och imorse när jag kom ut från köket med vällingen, då står hon upp å håller i tvättställningen med en hand..:/ sen under dagen hände samma sak...

    Så nu är sängen sänkt, och nu får man ha mer koll när hon kryper runt, om man går in i ett annat rum, men å andra sidan så kommer det bli några bulor innan hon lär sig ramla "rätt"
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    oj oj oj! det var tidigt! Vilken tjej!
  4. 2
    oj oj oj! det var tidigt! Vilken tjej!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Vilken duktig tjej!
  6. 3
    Vilken duktig tjej!
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    duktigt av henne...hon är lika nyfiken som julius. han har börjat ställa sig för ca tre veckor sedan och nu försöker han att gå längs soffan ex....
  8. 4
    duktigt av henne...hon är lika nyfiken som julius. han har börjat ställa sig för ca tre veckor sedan och nu försöker han att gå längs soffan ex....
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Oj vad tidigt men vips så händer det bara så vi ska sänka vår säng också för säkerhets skull
  10. 5
    Oj vad tidigt men vips så händer det bara så vi ska sänka vår säng också för säkerhets skull
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Vilken duktig tjej!!

    Utvecklingen går verkligen i ett rasande tempo nu!!
  12. 6
    Vilken duktig tjej!!

    Utvecklingen går verkligen i ett rasande tempo nu!!

Liknande trådar

  1. Jag står still
    By ejjvi in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 19:13
  2. Dottra står och står
    By alissa in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 22:15
  3. står still....
    By sarah* in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 07:29
  4. Nu står det en...
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 17:45
  5. Det står still
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar