Socialsekreterare mår dåligt
Omhändertagna barn
  1. f d soc
    #1

    Socialsekreterare mår dåligt

    och skulle faktiskt behöva psykologisk hjälp.
    Har jobbat på socialbyrå och vad jag sett och upplevt är att många socialsekreterare är tyvärr fördomsfulla, mobbar sina nya kollegor, om kollegan gifter sig med en utlänning, vilka kränkningar socialsekreteraren får höra från sina kolleger! Jag har även hört från andra som jobbat på socialbyrå och från studenter som studerar till socionomer att många på socialbyråer är otrevliga, sura, hjärtlösa och kränkande!
    Sedan så är de värsta socialsekreterarna de äldre som inte har egna barn eller de som har misslyckats med sina barn och har dålig kontakt med dem och nu hämnas de på de familjer som faktiskt sköter sig bra!
  2. 1
    Socialsekreterare mår dåligt och skulle faktiskt behöva psykologisk hjälp.
    Har jobbat på socialbyrå och vad jag sett och upplevt är att många socialsekreterare är tyvärr fördomsfulla, mobbar sina nya kollegor, om kollegan gifter sig med en utlänning, vilka kränkningar socialsekreteraren får höra från sina kolleger! Jag har även hört från andra som jobbat på socialbyrå och från studenter som studerar till socionomer att många på socialbyråer är otrevliga, sura, hjärtlösa och kränkande!
    Sedan så är de värsta socialsekreterarna de äldre som inte har egna barn eller de som har misslyckats med sina barn och har dålig kontakt med dem och nu hämnas de på de familjer som faktiskt sköter sig bra!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Men herregud.
    Vilken nyanserad och logisk kommentar, eller inte.
  4. 2
    Men herregud.
    Vilken nyanserad och logisk kommentar, eller inte.
  5. Anonym
    #3
    Vilket oerhört generaliserat inlägg, det låter inte trovärdigt alls, att dra så många människor över en kam tycker jag tyder på väldigt mycket bitterhet.
  6. 3
    Vilket oerhört generaliserat inlägg, det låter inte trovärdigt alls, att dra så många människor över en kam tycker jag tyder på väldigt mycket bitterhet.
  7. Anonym_123
    #4
    Det där inlägget sa väldigt mycket om dig. Tur att du inte jobbar kvar på soc.
  8. 4
    Det där inlägget sa väldigt mycket om dig. Tur att du inte jobbar kvar på soc.
  9. Anonym
    #5
    Du kanske behöver terapi eller nåt. Jag hoppas du får professionell hjälp för att smutskasta andra männsikor på det sättet är inte på nåt sätt hälsosamt.
  10. 5
    Du kanske behöver terapi eller nåt. Jag hoppas du får professionell hjälp för att smutskasta andra männsikor på det sättet är inte på nåt sätt hälsosamt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    vi blev glad att höra att det åtminstone, finns en peron som arbetat inom soc, och har empati, vi blev chockad,,mer sådana inlägg tack. fram med mer människor som vågar stå upp för sin åsikt..
  12. 6
    vi blev glad att höra att det åtminstone, finns en peron som arbetat inom soc, och har empati, vi blev chockad,,mer sådana inlägg tack. fram med mer människor som vågar stå upp för sin åsikt..

Liknande trådar

  1. OM Fas3 på TV nu, dåligt dåligt dåligt..
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 19:51
  2. Mår så dåligt nu.
    By kickik75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 16:28
  3. Vet ni hur dåligt man mår??
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 16:55
  4. mår så dåligt
    By varför gör han så hä in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 23:12
  5. Jag får dåligt samvete och mår dåligt
    By mikue in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar