Matstol?
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Matstol?

    Så idag blir min Melker 1 år!!! Oj oj oj vad mycket som har hänt sen han föddes. Tänder ploppar upp lite här och där, han springer fram nu och förstår så mycket när man pratar med honom. Roligt år har det varit samtidigt som det har varit mycket känslor.

    Vi hade ett jätte mysigt kalas för honom i fredags och han fick många fina presenter. Vi hade önskat oss en sån där tripp trapp stol men fick pengar till det istället då affären dom var på inte hade vita som vi ville ha. Nu har jag börjat fundera lite. Dom tar ju ganska stor plats och är ganska dyra. Har ni nån annan stol ni tycker är toppen eller kör ni med tripp trapp? Just nu har vi en sån där tråkig vit Ikea i plast och känner att vi vill ha en lite finare.

    Kram på er och alla ett åringar där ute!
  2. 1
    Matstol? Så idag blir min Melker 1 år!!! Oj oj oj vad mycket som har hänt sen han föddes. Tänder ploppar upp lite här och där, han springer fram nu och förstår så mycket när man pratar med honom. Roligt år har det varit samtidigt som det har varit mycket känslor.

    Vi hade ett jätte mysigt kalas för honom i fredags och han fick många fina presenter. Vi hade önskat oss en sån där tripp trapp stol men fick pengar till det istället då affären dom var på inte hade vita som vi ville ha. Nu har jag börjat fundera lite. Dom tar ju ganska stor plats och är ganska dyra. Har ni nån annan stol ni tycker är toppen eller kör ni med tripp trapp? Just nu har vi en sån där tråkig vit Ikea i plast och känner att vi vill ha en lite finare.

    Kram på er och alla ett åringar där ute!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Grattis Melker ja tiden har verkligen gått fort, vi ska ha kalas på lördag, Angelika fyller på torsdag så idag har vi varit på BVC och hon fick sprutorna

    Jag tycker tripp trapp stolen är bra vi fick en när Cecilia var liten och den har vi kvar så den använder Angelika här hemma och jag satt också på den innan Angelika kom då vi inte hade bygel på, jag tycker den är suverän

    kram
  4. 2
    Grattis Melker ja tiden har verkligen gått fort, vi ska ha kalas på lördag, Angelika fyller på torsdag så idag har vi varit på BVC och hon fick sprutorna

    Jag tycker tripp trapp stolen är bra vi fick en när Cecilia var liten och den har vi kvar så den använder Angelika här hemma och jag satt också på den innan Angelika kom då vi inte hade bygel på, jag tycker den är suverän

    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Vi har två stycken TrippTrapp, en utan bygel till stora och en med bygel till lilla. Tycker de är toppen. Enda nackdelen just nu är väl att de är poppis att klättra i ;-)
    Tycker tripptrappen tar mindre plats än ikas antilop. Särskilt när man kan plocka bort bygeln...

    Men Brio har en stol som jag tycker är fin, kvaliteten vet jag inget om. Babybjörn ska också ha en bra stol tydligen.
  6. 3
    Vi har två stycken TrippTrapp, en utan bygel till stora och en med bygel till lilla. Tycker de är toppen. Enda nackdelen just nu är väl att de är poppis att klättra i ;-)
    Tycker tripptrappen tar mindre plats än ikas antilop. Särskilt när man kan plocka bort bygeln...

    Men Brio har en stol som jag tycker är fin, kvaliteten vet jag inget om. Babybjörn ska också ha en bra stol tydligen.

Liknande trådar

  1. Matstol?
    By Fru M in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 13:35
  2. Matstol?
    By sterna in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 09:35
  3. Matstol
    By Wilma70 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 06:25
  4. Matstol
    By Elas in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 10:35
  5. Matstol?
    By mallimell+3 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar