Här händer det saker
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Här händer det saker

    För en vecka sedan så ställde sig min dotter upp (hon är sju månader) för en månad sedan så kröp hon. Idag så började hon gå lite försiktigt utmed soffan och håller jag henne i händerna så går hon några steg, väldigt bredbent, men det går framåt

    Hon älskar att ställa sig upp och hålla i sig i tvbänken, vilket resulterar i platt fall bakåt. Många röda märken på huvudet. Men oj vad jag är stolt över henne.

    Undra vad som kommer härnäst.
  2. 1
    Här händer det saker För en vecka sedan så ställde sig min dotter upp (hon är sju månader) för en månad sedan så kröp hon. Idag så började hon gå lite försiktigt utmed soffan och håller jag henne i händerna så går hon några steg, väldigt bredbent, men det går framåt

    Hon älskar att ställa sig upp och hålla i sig i tvbänken, vilket resulterar i platt fall bakåt. Många röda märken på huvudet. Men oj vad jag är stolt över henne.

    Undra vad som kommer härnäst.
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Oj vad duktigt
  4. 2
    Oj vad duktigt
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Snacka om försigkommen!!

    Här håller vi oss till ålning och ställa sig på knä än så länge, men attan vad snabb hon är på att åla. Skippar nog krypandet helt.
  6. 3
    Snacka om försigkommen!!

    Här håller vi oss till ålning och ställa sig på knä än så länge, men attan vad snabb hon är på att åla. Skippar nog krypandet helt.

Liknande trådar

  1. här händer det saker!
    By mandapanda in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 12:15
  2. Här händer det saker :)
    By Anonym ett tag in forum _98 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 12:12
  3. Här händer det saker!
    By mariamed4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 20:12
  4. Nu händer det saker!!
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 18:28
  5. Oj vad det händer saker här
    By chessman88 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar