oj så det kan bli...;)
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    oj så det kan bli...;)

    har pratat fram o tillbaka, fram o tillbaka om att ev försöka få en liten till i många månader nu... så idag provade jag om man kunde ta ut spiralen aldeles själv, o hoppsan det gick!! Så nu är vi på g då...eller hjälp, var detta riktigt genomtänkt??!?
  2. 1
    oj så det kan bli...;) har pratat fram o tillbaka, fram o tillbaka om att ev försöka få en liten till i många månader nu... så idag provade jag om man kunde ta ut spiralen aldeles själv, o hoppsan det gick!! Så nu är vi på g då...eller hjälp, var detta riktigt genomtänkt??!?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Men, hjälp!
    Vad var det för slags spiral? Hur vågade du ta ut den själv?

    Var försiktig med dig, hörrudu!

    Lycka till i bebisverkstaden!
  4. 2
    Men, hjälp!
    Vad var det för slags spiral? Hur vågade du ta ut den själv?

    Var försiktig med dig, hörrudu!

    Lycka till i bebisverkstaden!
  5. Anonym
    #3
    Hallå

    Tack för ditt gulliga svar!
    Ser (o vet) att jag var lite chockad när jag skrev mitt inlägg...

    Det var en kopparspriral, o hade hört att det gick att få ut dem själv om man drog i trådarna när det var dax för mens...vet inte om det är att rekomendera, men det gick!

    Tack för lyckönskningen, ibland måste man ju våga att kasta sig ut...
  6. 3
    Hallå

    Tack för ditt gulliga svar!
    Ser (o vet) att jag var lite chockad när jag skrev mitt inlägg...

    Det var en kopparspriral, o hade hört att det gick att få ut dem själv om man drog i trådarna när det var dax för mens...vet inte om det är att rekomendera, men det gick!

    Tack för lyckönskningen, ibland måste man ju våga att kasta sig ut...
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag blev nästan chockad jag när av läste... Hade nog inte vågat mig på det själv.

    Samtidigt är härligt när man bestämt sig för att nu kör vi! Spännande!

    Jag håller tummarna!
  8. 4
    Jag blev nästan chockad jag när av läste... Hade nog inte vågat mig på det själv.

    Samtidigt är härligt när man bestämt sig för att nu kör vi! Spännande!

    Jag håller tummarna!
  9. Anonym
    #5
    Jo, härligt o spännande o lite läskigt...

  10. 5
    Jo, härligt o spännande o lite läskigt...

  11. Lite hemlig
    #6
    He he, jag läste ditt inlägg igår, så jag drog i min spiral igår. Plopp sade det, så nu får vi se vad som händer.

    Egentligen mest för att jag var så trött på störtblödningarna, men vi tänkte att blir det barn, så vill vi ju gärna ha det.

    :-)
  12. 6
    He he, jag läste ditt inlägg igår, så jag drog i min spiral igår. Plopp sade det, så nu får vi se vad som händer.

    Egentligen mest för att jag var så trött på störtblödningarna, men vi tänkte att blir det barn, så vill vi ju gärna ha det.

    :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar