facebook grupp
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    facebook grupp

    Hej alla, hur håller vi kontakten efteråt när vår ankomstgrupp inte finns kvar här längre. Finns det någon grupp på facebook, jag läste att januari gruppen hade en sådan. Hade varit roligt att hålla kontakten med er som har barn i samma ålder.
  2. 1
    facebook grupp Hej alla, hur håller vi kontakten efteråt när vår ankomstgrupp inte finns kvar här längre. Finns det någon grupp på facebook, jag läste att januari gruppen hade en sådan. Hade varit roligt att hålla kontakten med er som har barn i samma ålder.
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Man kan ifs ha en grupp på fb också men annars skickas vi automatiskt till bebis gruppen feb i stället = ) så vi får vara kvar här på aff och prata bebis också
  4. 2
    Man kan ifs ha en grupp på fb också men annars skickas vi automatiskt till bebis gruppen feb i stället = ) så vi får vara kvar här på aff och prata bebis också
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Ankomstgruppen övergår automatiskt till en Bebisgrupp (och senare till en Barngrupp) så den kommer att finnas kvar i många år framöver här. Kolla under flikarna till vänster så kan du tjuvkika på hur det kommer se ut

    Tror också att om du sparar ner denna sida som Favorit på din dator så kommer du direkt hamna i Bebisgruppen 11-02 via den, när vi hamnar där kring sista februari.

    Det är suveränt att fortsätta att ha kontakt så här. Med liten bebis finns det tusen frågor, och att bolla med många samtidigt här är perfekt tycker jag. Själv föredrar jag definitivt att prata här framför Facebook, så jag hoppas att det är fler än jag som blir kvar när februari är slut!
  6. 3
    Ankomstgruppen övergår automatiskt till en Bebisgrupp (och senare till en Barngrupp) så den kommer att finnas kvar i många år framöver här. Kolla under flikarna till vänster så kan du tjuvkika på hur det kommer se ut

    Tror också att om du sparar ner denna sida som Favorit på din dator så kommer du direkt hamna i Bebisgruppen 11-02 via den, när vi hamnar där kring sista februari.

    Det är suveränt att fortsätta att ha kontakt så här. Med liten bebis finns det tusen frågor, och att bolla med många samtidigt här är perfekt tycker jag. Själv föredrar jag definitivt att prata här framför Facebook, så jag hoppas att det är fler än jag som blir kvar när februari är slut!

Liknande trådar

  1. Facebook grupp!!!
    By kicki_ek in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-14, 11:04
  2. Facebook-grupp
    By SofiaHultstugan in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-16, 09:07
  3. Facebook grupp
    By cillan2 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 11:23
  4. Facebook-grupp?
    By Pytte med 4 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 21:42
  5. Facebook-grupp
    By Hanna, Thor & Carl in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar