Slænger in ett hej!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Slænger in ett hej!

    Det visade sig att internet visst finns, men jag tog ju inte med min dator. Lånar lite snabbt och snabblæser vad ni pysslar med. Fasligt vad ni skriver nær jag ær borta Hær ær det kallt men vi håller till inne æn så lønge och hjælper till att bygga møbler och fixa i svågerns nya hus. På lørdag blir det brøllop.

    Kram till er alla!
    S 030505 och M 050502
  2. 1
    Slænger in ett hej! Det visade sig att internet visst finns, men jag tog ju inte med min dator. Lånar lite snabbt och snabblæser vad ni pysslar med. Fasligt vad ni skriver nær jag ær borta Hær ær det kallt men vi håller till inne æn så lønge och hjælper till att bygga møbler och fixa i svågerns nya hus. På lørdag blir det brøllop.

    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Ha det så trevligt på bröllop och med att bygga möbler. Du hinner nog läsa i kapp om du vill när du kommer hem. Det fanns tider då ikappläsning var lika med att sitta fastklistrad vid datorn i tre dygn om man så skumläste för att veta allt viktigt när man vågade vara borta i mer är tre dygn.
  4. 2
    Ha det så trevligt på bröllop och med att bygga möbler. Du hinner nog läsa i kapp om du vill när du kommer hem. Det fanns tider då ikappläsning var lika med att sitta fastklistrad vid datorn i tre dygn om man så skumläste för att veta allt viktigt när man vågade vara borta i mer är tre dygn.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hej hej!
    Vilken ö befinner ni er på? Är ni i det jyska? Jag hoppas att möbelbyggandet går bra och framförallt att bröllopet blir trevligt!
  6. 3
    Hej hej!
    Vilken ö befinner ni er på? Är ni i det jyska? Jag hoppas att möbelbyggandet går bra och framförallt att bröllopet blir trevligt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Tack, jo visst var det mer aktivitet tidigare, men sista veckorna har vi varit rætt duktiga också.
  8. 4
    Tack, jo visst var det mer aktivitet tidigare, men sista veckorna har vi varit rætt duktiga också.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Jo fastlandet Kolding nærmare bestæmt. De flyttade just från Odense.
  10. 5
    Jo fastlandet Kolding nærmare bestæmt. De flyttade just från Odense.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Ha det sâ kul i helgen!
  12. 6
    Ha det sâ kul i helgen!
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Vad blev bestämt till slut med strumpbyxorna?
  14. 7
    Vad blev bestämt till slut med strumpbyxorna?

Liknande trådar

  1. Slänger in min dag med:)
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-19, 21:49
  2. Slänger in mig här
    By Zoégas in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 08:18
  3. Slänger in ett hej !
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 20:36
  4. Slänger ni mkt
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 22:00
  5. Gbg- slänger in
    By Annica m 4kidz in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 06:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar