Tips?!!?
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Tips?!!?

    Min lilla Melker är en riktigt nyfiken och pillig liten kille! Spelar ingen roll hur mkt aj aj eller hur mycket man tar bort honom och lockar med annat så ska det dras i sladdar, tryckas på knappar, känna på blomjord, leka med vattnet i toastolen m.m

    Vissa saker är ju ganska svår att flytta på som tex toan och tv:n. Jag har för mig att det ska finnas nåt slags stopp grej till toastolslocket, men hittar ingenting på nätet när jag söker. Ni har ingen aning??? Lika med en kåpa till av och på knappen till tv:n? Där kan jag nog hitta nåt att använda med dubbelhäftande tejp men jag tänkte mest om ni vet om det finns på någon butik så jag slipper leta så mycket!??!

    Kram och tack på förhand!
  2. 1
    Tips?!!? Min lilla Melker är en riktigt nyfiken och pillig liten kille! Spelar ingen roll hur mkt aj aj eller hur mycket man tar bort honom och lockar med annat så ska det dras i sladdar, tryckas på knappar, känna på blomjord, leka med vattnet i toastolen m.m

    Vissa saker är ju ganska svår att flytta på som tex toan och tv:n. Jag har för mig att det ska finnas nåt slags stopp grej till toastolslocket, men hittar ingenting på nätet när jag söker. Ni har ingen aning??? Lika med en kåpa till av och på knappen till tv:n? Där kan jag nog hitta nåt att använda med dubbelhäftande tejp men jag tänkte mest om ni vet om det finns på någon butik så jag slipper leta så mycket!??!

    Kram och tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Tror att Ikeas Multilås kan funka till toaletten men är inte hundra.
  4. 2
    Tror att Ikeas Multilås kan funka till toaletten men är inte hundra.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Toppen ska kolla upp det! Tack!!!
  6. 3
    Toppen ska kolla upp det! Tack!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Jag tänkte testa IKEAs kylskåpslås till toan. Vet inte om det är det som kallas multilås eller om det är något annat. Jag har hört av andra att det ska funka bra. Kåpa till knappar vet jag däremot inget om.
  8. 4
    Jag tänkte testa IKEAs kylskåpslås till toan. Vet inte om det är det som kallas multilås eller om det är något annat. Jag har hört av andra att det ska funka bra. Kåpa till knappar vet jag däremot inget om.

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. Tips, tips efterlyses.....
    By sienna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 21:18
  3. tips om sida med tips & råd
    By Petra-4barn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 15:12
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar