Jag önskar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Jag önskar...

    att jag hade nån att prata med just nu. Allt är bara för mycket och jag har lust att gå och gömma mig till i vår eller så...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  2. 1
    Jag önskar... att jag hade nån att prata med just nu. Allt är bara för mycket och jag har lust att gå och gömma mig till i vår eller så...
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Ventilera här?
    Vad har hänt, kanske har du berättat, jag har inte varit så aktiv här inne...// Anna*****
  4. 2
    Ventilera här?
    Vad har hänt, kanske har du berättat, jag har inte varit så aktiv här inne...// Anna*****
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ekonomibekymmer ÄR skitjobbigt! Men du, det brukar lösa sig till slut. På ett eller annat sätt. Inte alltid på det sätt man önkat, men ofta kommer man starkare ur motgångar!!!
  6. 3
    Ekonomibekymmer ÄR skitjobbigt! Men du, det brukar lösa sig till slut. På ett eller annat sätt. Inte alltid på det sätt man önkat, men ofta kommer man starkare ur motgångar!!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Läste... skickar ett pm i din korg...
  8. 4
    Läste... skickar ett pm i din korg...
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Har...

    tagit en del här, men långtifrån allt. Mycket är privat, och en del till och med väldigt privat.
    Men jag har liksom inte så många att prata med hon han-den-där-som-jag-borde-kunna-prata-med haar aldrig tid, och så kommer det visst se ut den här terminen ut, minst, och antagligen hela hösten med... *undrar om det är värt det*
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  10. 5
    Har... tagit en del här, men långtifrån allt. Mycket är privat, och en del till och med väldigt privat.
    Men jag har liksom inte så många att prata med hon han-den-där-som-jag-borde-kunna-prata-med haar aldrig tid, och så kommer det visst se ut den här terminen ut, minst, och antagligen hela hösten med... *undrar om det är värt det*
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Det värsta...

    är ju att det inte bara är ekonomin... Och att det är så mycket som är beroende av varndra kring ekonomin. Och en massa annat jävla skit med...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  12. 6
    Det värsta... är ju att det inte bara är ekonomin... Och att det är så mycket som är beroende av varndra kring ekonomin. Och en massa annat jävla skit med...
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    I bland känns det som om allt kommer samtidigt. Att det bara är en massa skit och att inget går bra. Och man har ingen aning om vart man ska börja nysta. Men oftast brukar det konstigt nog lösa sig ändå, till sist. och om väl en sak släpper så kan det kännas lättare att ta tag i resten.
  14. 7
    I bland känns det som om allt kommer samtidigt. Att det bara är en massa skit och att inget går bra. Och man har ingen aning om vart man ska börja nysta. Men oftast brukar det konstigt nog lösa sig ändå, till sist. och om väl en sak släpper så kan det kännas lättare att ta tag i resten.
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8

    Ja...

    men det släpper inte! Det kommer bara mer och mer! Jag orkar snart inte mer...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  16. 8
    Ja... men det släpper inte! Det kommer bara mer och mer! Jag orkar snart inte mer...
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    vad ledsamt att du inte har någon att bolla alla tankarna med. Jag önskar att alla har någon de kan prata med som har tid till en.
  18. 9
    vad ledsamt att du inte har någon att bolla alla tankarna med. Jag önskar att alla har någon de kan prata med som har tid till en.

Liknande trådar

  1. Önskar ER en God Jul
    By Piamed4 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 06:24
  2. Önskar ER en God Jul
    By Piamed4 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-01, 20:56
  3. Vad önskar sig era?
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 11:41
  4. Önskar
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 08:31
  5. önskar
    By Myzan o Co in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar