Nu har äntligen 3D kommit till stan..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Nu har äntligen 3D kommit till stan..

    ..eller det har väl i ärlighetens namn funnits ett tag här men nu vill dottern se Trassel som har premiär i helgen och som bla sänds i 3D. Är 3D att föredra?. Måste man köpa glasögonen i kassan (lång kö) eller köper man dom i biljettkassan? Kommer antagligen bli lite ont om tid innan och då är det bra att ha tänkt på allt Såg att filmen var hela 1:40, någon som läst någon recension på den eller vet om den är bra?
  2. 1
    Nu har äntligen 3D kommit till stan.. ..eller det har väl i ärlighetens namn funnits ett tag här men nu vill dottern se Trassel som har premiär i helgen och som bla sänds i 3D. Är 3D att föredra?. Måste man köpa glasögonen i kassan (lång kö) eller köper man dom i biljettkassan? Kommer antagligen bli lite ont om tid innan och då är det bra att ha tänkt på allt Såg att filmen var hela 1:40, någon som läst någon recension på den eller vet om den är bra?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Vet inte om filmen är bra, men glasögonen får vi låna på bio om vi ser film i 3D
  4. 2
    Vet inte om filmen är bra, men glasögonen får vi låna på bio om vi ser film i 3D
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    När jag har varit på 3D fick man glasögonen när man visade biljetten innan man gick in i salongen. Men det är bara på ett ställe iofs. Men det verkar ju logiskt när alla inte köper biljetter i kassan utan i Biomaten.
  6. 3
    När jag har varit på 3D fick man glasögonen när man visade biljetten innan man gick in i salongen. Men det är bara på ett ställe iofs. Men det verkar ju logiskt när alla inte köper biljetter i kassan utan i Biomaten.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Tack för svar båda två!
  8. 4
    Tack för svar båda två!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    När jag gått på 3D-bio har de haft ett bord (eller kartong) med massa glasögon så att man bara plockat åt sig ett par precis innan man går in i salongen. Det är inkluderat i priset redan, och de är ju ganska oanvändbara överallt annars.
  10. 5
    När jag gått på 3D-bio har de haft ett bord (eller kartong) med massa glasögon så att man bara plockat åt sig ett par precis innan man går in i salongen. Det är inkluderat i priset redan, och de är ju ganska oanvändbara överallt annars.

Liknande trådar

  1. Två-årstrotsen har kommit till stan
    By Anonym in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-02, 11:42
  2. Nu äntligen har jag kommit till datorn.
    By asil in forum _1007 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-17, 22:34
  3. Nu har vi äntligen kommit till skott
    By lillifreja in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 07:47
  4. Äntligen en runda på stan
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 22:45
  5. Äntligen en ny affär i stan!
    By mia m elin o lina in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 23:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar