ni blir mitt sällskap ikväll
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    ni blir mitt sällskap ikväll

    Min kompis som skulle komma på middag avbokade i sista stund - inte första gången. Så nu hänger jag med er. Så ni vet
  2. 1
    ni blir mitt sällskap ikväll Min kompis som skulle komma på middag avbokade i sista stund - inte första gången. Så nu hänger jag med er. Så ni vet
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Trevligt med dig som sällskap!!
  4. 2
    Trevligt med dig som sällskap!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    nice - ja inte att hon dissade dig igen alltså.. utan att du tänker hänga här
  6. 3
    nice - ja inte att hon dissade dig igen alltså.. utan att du tänker hänga här
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Hon mår inte så bra och jag VET ju det och jag FÖRSTÅR det men det blir ändå lite snopet när hon avbokar en timme innan hon ska komma. Särskilt när det är fredag och man hade kunnat hitta på något annat.
  8. 4
    Hon mår inte så bra och jag VET ju det och jag FÖRSTÅR det men det blir ändå lite snopet när hon avbokar en timme innan hon ska komma. Särskilt när det är fredag och man hade kunnat hitta på något annat.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Tack!
  10. 5
    Tack!
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    men vilken tur att ett barhäng som OÄF finns då... eller tja, bar blir det om du häller upp ett glas någonting roligt att dricka...
  12. 6
    men vilken tur att ett barhäng som OÄF finns då... eller tja, bar blir det om du häller upp ett glas någonting roligt att dricka...
  13. Medlem sedan
    Dec 2010
    #7
    Jag vet hur det är!!
  14. 7
    Jag vet hur det är!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8
    det var hon som skulle ta med sig vin *morrar lite*
  16. 8
    det var hon som skulle ta med sig vin *morrar lite*
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    HAha!! du är satt på torken precis som jaag *nynnar och flinar stort* ta lite saft vettja, det tänkte jag lyxa till det med ikväll
  18. 9
    HAha!! du är satt på torken precis som jaag *nynnar och flinar stort* ta lite saft vettja, det tänkte jag lyxa till det med ikväll
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    Jo, jag med.
  20. 10
    Jo, jag med.
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11
    Hehe, äpplejuice har jag ju faktiskt. Och kaffe förstås
  22. 11
    Hehe, äpplejuice har jag ju faktiskt. Och kaffe förstås
  23. Medlem sedan
    Dec 2010
    #12
    jag kan tyvärr också vara den där som avbokad bara för att jag inte vågar träffa nya människor
  24. 12
    jag kan tyvärr också vara den där som avbokad bara för att jag inte vågar träffa nya människor
  25. Medlem sedan
    Jun 2005
    #13

    Inte snällt

    Jag hade nog inte bokat på ett tag med henne.Även om man mår dåligt får man ju visa lite hänsyn tycker jag.Jag hoppas att hon snart mår bättre..missförstå mig inte nu

    Nåja du är välkommen att hänga med oss
    Min man är på personalfest...kommer hem sent.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  26. 13
    Inte snällt Jag hade nog inte bokat på ett tag med henne.Även om man mår dåligt får man ju visa lite hänsyn tycker jag.Jag hoppas att hon snart mår bättre..missförstå mig inte nu

    Nåja du är välkommen att hänga med oss
    Min man är på personalfest...kommer hem sent.
  27. Medlem sedan
    Jan 2001
    #14
    Jo, alltså, jag har FULL förståelse för det. Men det känns ändå trist när det händer så ofta och när man har planerat och fixat.
  28. 14
    Jo, alltså, jag har FULL förståelse för det. Men det känns ändå trist när det händer så ofta och när man har planerat och fixat.
  29. Medlem sedan
    Dec 2010
    #15
    Jo, även om jag är så själv så kan jag också blir lite sur om någon avbokar i sista sekund även om jag vet att hon inte mår bra
  30. 15
    Jo, även om jag är så själv så kan jag också blir lite sur om någon avbokar i sista sekund även om jag vet att hon inte mår bra
  31. Medlem sedan
    Jan 2001
    #16
    Jag får boka med henne då det inte spelar någon roll om hon avbokar. Men ikväll hade jag lust att GÖRA något. Lite kort varsel att ringa runt och försöka få tag på folk nu också.
  32. 16
    Jag får boka med henne då det inte spelar någon roll om hon avbokar. Men ikväll hade jag lust att GÖRA något. Lite kort varsel att ringa runt och försöka få tag på folk nu också.
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17

    Du kan ju alltid testa

    att ringa/messa ngn
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  34. 17
    Du kan ju alltid testa att ringa/messa ngn

Liknande trådar

  1. Sällskap ikväll?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 21:55
  2. Ikväll tvingar jag mitt barn att
    By Landsbyggsmamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:25
  3. Ikväll ska jag på mitt
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 22:25
  4. Mitt projekt ikväll
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 13:26
  5. men var har mitt sællskap
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar