Ett lillasyskon?
_1109 Septemberbarn
  1. Anonym 2 i sept?
    #1

    Ett lillasyskon?

    Hej,
    en till ny här, även om jag varit inne och läst mycket av vad som skrivits tidigare.

    Var idag på VUL och vi såg ett litet hjärta ticka och storleken motsvarade 7+2. Helt fantastiskt, men har inte riktigt landat och vågat börjat tro på att det kanske ska gå vägen den här gången.

    Har ett MA och ett MF bakom oss, senaste MF i december, så det tog på en gång verkar det som.... Mellan dessa mycket tråkiga erfarenheter så har vi fått en underbar son som nu är 11 månader. Och om allt nu går vägen så blir det alltså ett syskon 21 september.

    Har inte särskilt mycket symptom vilket gjort att jag kände mig orolig inför dagens VUL, men nu när vi sett hjärtat så ska jag försöka att istället njuta av att jag den här gången inte har illamående, ömma bröst, svullna tarmar, eller är så trött att man kan somna stående. :-)

    kram till er allihopa, vilken härlig resa vi har framför oss!
  2. 1
    Ett lillasyskon? Hej,
    en till ny här, även om jag varit inne och läst mycket av vad som skrivits tidigare.

    Var idag på VUL och vi såg ett litet hjärta ticka och storleken motsvarade 7+2. Helt fantastiskt, men har inte riktigt landat och vågat börjat tro på att det kanske ska gå vägen den här gången.

    Har ett MA och ett MF bakom oss, senaste MF i december, så det tog på en gång verkar det som.... Mellan dessa mycket tråkiga erfarenheter så har vi fått en underbar son som nu är 11 månader. Och om allt nu går vägen så blir det alltså ett syskon 21 september.

    Har inte särskilt mycket symptom vilket gjort att jag kände mig orolig inför dagens VUL, men nu när vi sett hjärtat så ska jag försöka att istället njuta av att jag den här gången inte har illamående, ömma bröst, svullna tarmar, eller är så trött att man kan somna stående. :-)

    kram till er allihopa, vilken härlig resa vi har framför oss!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Grattis Hoppas allt går som det ska denna gången! Har knappt heller fattat att jag ska ha en till. Stod på jobbet idag (butik) och smygkikade på en syskonvagn som en kund hade, och pratade med en kollega om saker jag skulle ha till "barnen". Det känns så härligt, en så enkel sak.. barnen istället för bara barnet
  4. 2
    Grattis Hoppas allt går som det ska denna gången! Har knappt heller fattat att jag ska ha en till. Stod på jobbet idag (butik) och smygkikade på en syskonvagn som en kund hade, och pratade med en kollega om saker jag skulle ha till "barnen". Det känns så härligt, en så enkel sak.. barnen istället för bara barnet

Liknande trådar

  1. Tors lillasyskon..
    By Marie85 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 20:06
  2. IRMAS lillasyskon!!
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:28
  3. Vad ska Viggos lillasyskon heta?
    By Susanne m V&D in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 11:40
  4. Ett till lillasyskon här..
    By LiMa_3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 18:23
  5. Ett till lillasyskon
    By LiMa_3 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar