Och så håller vi alla tummarna...
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Och så håller vi alla tummarna...

    ...för att mitt gravtest imorgon bitti visar negativt!

    Har varit trött och frusen och frossig trots att jag inte haft någon egentlig feber, en vecka ungefär. Har mått småilla från och till senaste veckan och inte kunnat äta varm mat alls, nästan. Mått illa vid blotta tanken på mat, men utan att någon magsjuka bryter ut.

    Men. Ingen mensvärk, inga ömma bröst. Inga andra tecken som tyder på nåt. Men nu måste jag bara vara säker, så håll tummarna snälla.
  2. 1
    Och så håller vi alla tummarna... ...för att mitt gravtest imorgon bitti visar negativt!

    Har varit trött och frusen och frossig trots att jag inte haft någon egentlig feber, en vecka ungefär. Har mått småilla från och till senaste veckan och inte kunnat äta varm mat alls, nästan. Mått illa vid blotta tanken på mat, men utan att någon magsjuka bryter ut.

    Men. Ingen mensvärk, inga ömma bröst. Inga andra tecken som tyder på nåt. Men nu måste jag bara vara säker, så håll tummarna snälla.
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    jag håller tummarna för att det är som du önskar

    Kram
  4. 2
    jag håller tummarna för att det är som du önskar

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Hur har det gått? Hoppas du fick det svar du önskade.
  6. 3
    Hur har det gått? Hoppas du fick det svar du önskade.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Nyfiken?
  8. 4
    Nyfiken?
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Puh! Sorry att det dröjde, men det är helt enkelt bara en knepig förkylning. Ringde till och med vårdcentralen, trodde jag blivit sjukt på allvar eller i alla fall drabbats av näringsbrist eller nåt. Men tydligen så beter den sig så här, den förkylningen som går just nu. Man blir rent ut sagt skettrött och svagt illamående av den. Knäppt! Frossan fick jag väl på köpet antar jag.
  10. 5
    Puh! Sorry att det dröjde, men det är helt enkelt bara en knepig förkylning. Ringde till och med vårdcentralen, trodde jag blivit sjukt på allvar eller i alla fall drabbats av näringsbrist eller nåt. Men tydligen så beter den sig så här, den förkylningen som går just nu. Man blir rent ut sagt skettrött och svagt illamående av den. Knäppt! Frossan fick jag väl på köpet antar jag.

Liknande trådar

  1. Håller tummarna
    By Anonym in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 13:09
  2. håller tummarna
    By Smirran in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 22:09
  3. Håller tummarna för er alla!
    By J med J & N in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 19:31
  4. Håller ni tummarna för mig?
    By Fia med 4 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 00:12
  5. Nu håller vi tummarna för
    By magnolia in forum _0307 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 19:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar