Längesen!
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Längesen!

    Hej tjejer!

    Jisses vad längesedan det är jag kikade in här nu!
    Tiden bara susar fram ju..känns säkert igen av många med mig..
    Nu har vi ett gäng 1-åringar och allt vad det innebär
    Här är det full fart på mina killar som nu är 14 månader.
    Ingen av dom går ännu. Theo hoppar runt på rumpan i en hiskelig fart och ställer sig och går längsmed möbler.
    Texas ligger ju lite efter sin tvillingbror i och med sin extra kromosom (downs syndrom) men han är en nöjd , levnadsglad och charmig liten kille han med.
    Han sitter , ålar runt på sitt sätt och börjar nu visa tendenser till att vilja häva sig upp mot saker
    Vi var på 1-årskontroll häromdagen (då prick 14 månader gamla) och fick då följande mått på killarna:
    Theo:10,6 kilo + 75 cm lång
    Texas:9,4 kilo + 73 cm lång

    Och vet ni............................ ...............
    Om ca 4 veckor blir killarna storebrorsor till en liten lillasyster )

    Ska läsa ikapp lite här nu och se vad som hänt/händer på era håll och kanter..
    KRAM på er alla!
  2. 1
    Längesen! Hej tjejer!

    Jisses vad längesedan det är jag kikade in här nu!
    Tiden bara susar fram ju..känns säkert igen av många med mig..
    Nu har vi ett gäng 1-åringar och allt vad det innebär
    Här är det full fart på mina killar som nu är 14 månader.
    Ingen av dom går ännu. Theo hoppar runt på rumpan i en hiskelig fart och ställer sig och går längsmed möbler.
    Texas ligger ju lite efter sin tvillingbror i och med sin extra kromosom (downs syndrom) men han är en nöjd , levnadsglad och charmig liten kille han med.
    Han sitter , ålar runt på sitt sätt och börjar nu visa tendenser till att vilja häva sig upp mot saker
    Vi var på 1-årskontroll häromdagen (då prick 14 månader gamla) och fick då följande mått på killarna:
    Theo:10,6 kilo + 75 cm lång
    Texas:9,4 kilo + 73 cm lång

    Och vet ni............................ ...............
    Om ca 4 veckor blir killarna storebrorsor till en liten lillasyster )

    Ska läsa ikapp lite här nu och se vad som hänt/händer på era håll och kanter..
    KRAM på er alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    VA?! Ska du ha en liten till?? En liten tös? Vad roligt!! Heja! Det låter som en fartfylld vardag, och du låter nöjd och glad med den. Härligt.
  4. 2
    VA?! Ska du ha en liten till?? En liten tös? Vad roligt!! Heja! Det låter som en fartfylld vardag, och du låter nöjd och glad med den. Härligt.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Man får passa på att gratulera till nästa lilla tillskott som ska anlända i mars! Vad häftigt! Grattis grattis!
  6. 3
    Man får passa på att gratulera till nästa lilla tillskott som ska anlända i mars! Vad häftigt! Grattis grattis!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    grattis om 4 veckor, men herregud det är ju snart hoppas allt går bra grattis till er alla igen
  8. 4
    grattis om 4 veckor, men herregud det är ju snart hoppas allt går bra grattis till er alla igen
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    TACK ska ni ha tjejer!!
    Jopp , visst är vardagen intensiv men samtidigt härlig härlig
    Sköt om er gotjejer så hörs vi..
    kram kram
  10. 5
    TACK ska ni ha tjejer!!
    Jopp , visst är vardagen intensiv men samtidigt härlig härlig
    Sköt om er gotjejer så hörs vi..
    kram kram
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Åhhh vad roligt!!! Stort grattis till er att få en liten lillasyster. Det är samma här, fast i början på maj är det dags för oss =) En lillasyster ska även Melker få.

    Vad härligt att killarna mår bra och utvecklas som dom ska. Tänk vad tiden har gått fort, har aldrig varit med om ett så snabbt år förr, men inte heller såhär mysigt =)

    Kram på er!
  12. 6
    Åhhh vad roligt!!! Stort grattis till er att få en liten lillasyster. Det är samma här, fast i början på maj är det dags för oss =) En lillasyster ska även Melker få.

    Vad härligt att killarna mår bra och utvecklas som dom ska. Tänk vad tiden har gått fort, har aldrig varit med om ett så snabbt år förr, men inte heller såhär mysigt =)

    Kram på er!
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Stort grattis! Vilken härlig storfamilj ni blir. Önskar dig/er all lycka till!
  14. 7
    Stort grattis! Vilken härlig storfamilj ni blir. Önskar dig/er all lycka till!
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8
    Ååååh, stort grattiis!!!!
  16. 8
    Ååååh, stort grattiis!!!!

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar