Vad ska jag göra?
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Vad ska jag göra?

    Skrev häromdan om lilla Ebba som är så förkyld,problemet är att det sitter nog i bröstet,hon hostar,rosslar som bara den,finns inget snor att suga ut så jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne,hon är full med slem så hon kräks upp maten när hon ätit, nyss stod det som en kaskad här,spydde ner båda två golv överallt!!
    Måste sitta upp med henne på natten annars kan hon knappt andas.Har hållit i sig 1v imo.jag har knappt sovit nåt,börjar känna mig desperat efter sömn.lir nästan rädd för mig själv när alla mörka tankar kommer på natten!!
    kram på er !!!
  2. 1
    Vad ska jag göra? Skrev häromdan om lilla Ebba som är så förkyld,problemet är att det sitter nog i bröstet,hon hostar,rosslar som bara den,finns inget snor att suga ut så jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne,hon är full med slem så hon kräks upp maten när hon ätit, nyss stod det som en kaskad här,spydde ner båda två golv överallt!!
    Måste sitta upp med henne på natten annars kan hon knappt andas.Har hållit i sig 1v imo.jag har knappt sovit nåt,börjar känna mig desperat efter sömn.lir nästan rädd för mig själv när alla mörka tankar kommer på natten!!
    kram på er !!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Ring sjukvårdsupplysningen tycker jag, de kanske har något råd till dig. Låter jobbigt och läskigt att hon är så rosslig och slemmig.

    Hoppas det blir bättre snart både för din och hennes skull.. :-/
  4. 2
    Ring sjukvårdsupplysningen tycker jag, de kanske har något råd till dig. Låter jobbigt och läskigt att hon är så rosslig och slemmig.

    Hoppas det blir bättre snart både för din och hennes skull.. :-/
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    ring rådgivningen.
  6. 3
    ring rådgivningen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Hur har det gått för er? Hoppas ni får träffa läkare idag!
  8. 4
    Hur har det gått för er? Hoppas ni får träffa läkare idag!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Tack för era svar!! Hade tid på bvc för 1mån koll 11.15,så vi kollade temp-ej feber,lyssnade å lungor,andning-vart skickad till öppna mottagningen på vårdcentralen,träffade läkare som rådgjorde med barnjouren-fick inhalera adrenalin 2ggr,vart hemskickad med bricanyl hoppas nu på en vändning annars får vi kontakta barnmott på sjukhuset!!
    håll tummarna är ni snälla!!
  10. 5
    Tack för era svar!! Hade tid på bvc för 1mån koll 11.15,så vi kollade temp-ej feber,lyssnade å lungor,andning-vart skickad till öppna mottagningen på vårdcentralen,träffade läkare som rådgjorde med barnjouren-fick inhalera adrenalin 2ggr,vart hemskickad med bricanyl hoppas nu på en vändning annars får vi kontakta barnmott på sjukhuset!!
    håll tummarna är ni snälla!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Vad bra att ni fick hjälp idag Hoppas verkligen att det vänder nu och att hon blir bättre.
    Såg inlägget på fb men kunde inte svara, tror inte du svarat på min vänförfrågan, no pressure
  12. 6
    Vad bra att ni fick hjälp idag Hoppas verkligen att det vänder nu och att hon blir bättre.
    Såg inlägget på fb men kunde inte svara, tror inte du svarat på min vänförfrågan, no pressure
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Jag håller tummarna, hoppas det blir bättre snabbt nu! Det är verkligen inte kul med förkylda bebisar!
  14. 7
    Jag håller tummarna, hoppas det blir bättre snabbt nu! Det är verkligen inte kul med förkylda bebisar!
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    hej jag har glömt att svara på alla härifrån ska bli ..
  16. 8
    hej jag har glömt att svara på alla härifrån ska bli ..

Liknande trådar

  1. göra nu eller göra sen ??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 10:53
  2. Att göra eller inte göra
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 11:30
  3. Vad ska jag göra (3)
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 20:14
  4. 8-åringar - göra o icke göra -
    By Inem2 in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 22:19
  5. vad får man göra å inte göra?
    By madicken in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar