Tittar in här med!
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Tittar in här med!

    Hej på er!
    Har hängt i feb gruppen då jag var beräknad med lilla fyran till 7 feb, men hon tittade ut lite tidigare nämligen 24 januari! Så jag tänkte hänga lite här med om det är ok
    En liten Iris blev det, söt som socker naturligtvis
    Therese med Maximilian-01, Linnea-03, Viola mars-09 & Iris januari-11
  2. 1
    Tittar in här med! Hej på er!
    Har hängt i feb gruppen då jag var beräknad med lilla fyran till 7 feb, men hon tittade ut lite tidigare nämligen 24 januari! Så jag tänkte hänga lite här med om det är ok
    En liten Iris blev det, söt som socker naturligtvis
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Hej och välkommen till oss
    Grattis till lilla Iris!
    Jag heter Maria och fick den 12e januari en liten än så länge namnlös tjej. Har sedan tidigare fyra killar på 10, 8, 5 och 2,5.
  4. 2
    Hej och välkommen till oss
    Grattis till lilla Iris!
    Jag heter Maria och fick den 12e januari en liten än så länge namnlös tjej. Har sedan tidigare fyra killar på 10, 8, 5 och 2,5.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Välkommen!
    Grattis till Iris. Ett otroligt fint namn om jag får säga det själv. Helt opartiskt! Har själv en Iris som föddes 5/1.
  6. 3
    Välkommen!
    Grattis till Iris. Ett otroligt fint namn om jag får säga det själv. Helt opartiskt! Har själv en Iris som föddes 5/1.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Tack Det är inte lätt med namn! Det tog min sambo en vecka att börja tycka att Iris var ett fint och passande namn! Han var så säker på en lillebror
  8. 4
    Tack Det är inte lätt med namn! Det tog min sambo en vecka att börja tycka att Iris var ett fint och passande namn! Han var så säker på en lillebror
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Nämen vad kul med en till Iris! Jag hade det klart redan innan jag blev gravid men sambon gillade det inte alls först! Sen plötsligt så ändrade han sig och godkände namnet när hon gått namnlös en vecka
  10. 5
    Nämen vad kul med en till Iris! Jag hade det klart redan innan jag blev gravid men sambon gillade det inte alls först! Sen plötsligt så ändrade han sig och godkände namnet när hon gått namnlös en vecka
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    välkommen hit!
    Skönt att ni var så snabba med namn.. Vi tog längre tid på oss än så vill jag lova men det vart Teo till slut och han föddes 10/1 bf var 22/1
  12. 6
    välkommen hit!
    Skönt att ni var så snabba med namn.. Vi tog längre tid på oss än så vill jag lova men det vart Teo till slut och han föddes 10/1 bf var 22/1

Liknande trådar

  1. Tittar in här...
    By Jeswi in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 14:30
  2. Tittar ni, eller tittar bort?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 16:01
  3. Tittar in...
    By Anellia in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 08:08
  4. Tittar in....
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 19:29
  5. Jag tittar in!
    By Denise m M01,L04&E07 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar