Jag halkade idag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Jag halkade idag

    Det var total blankis utanför jobbet och jag hade råkat ta högklackade stövletter, inte så smart. När jag skulle gå till kafeterian på lunchen halkade jag såklart, och när jag försökte parera för att inte ramla omkull så knäckte jag till ryggen på något sätt, där nere där ryggraden slutar. Sedan blev det värre och värre under eftermiddagen, när jag skulle hem kunde jag knappt ta mig (i mina höga klackar) tvärs över jobbparkeringen bort till bilen. Så nu ligger jag här fullproppad med voltaren och en kudde i svanken och kan knappt röra mig
    *fiskar lite medkänsla*
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Jag halkade idag Det var total blankis utanför jobbet och jag hade råkat ta högklackade stövletter, inte så smart. När jag skulle gå till kafeterian på lunchen halkade jag såklart, och när jag försökte parera för att inte ramla omkull så knäckte jag till ryggen på något sätt, där nere där ryggraden slutar. Sedan blev det värre och värre under eftermiddagen, när jag skulle hem kunde jag knappt ta mig (i mina höga klackar) tvärs över jobbparkeringen bort till bilen. Så nu ligger jag här fullproppad med voltaren och en kudde i svanken och kan knappt röra mig
    *fiskar lite medkänsla*
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    din stackare.. Broddar sitter inge bra på sånna skor..
  4. 2
    din stackare.. Broddar sitter inge bra på sånna skor..
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Slog du svanskotan? Ajaaj, låter inte alls bra. Du kanske ska kolla upp det?
  6. 3
    Slog du svanskotan? Ajaaj, låter inte alls bra. Du kanske ska kolla upp det?
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Aj aj aj aj aj. Stackare! Och broddar är inte så stylish med högklackade stövletter kanske..

    Hoppas det ger med sig till imorgon och du känner dig lite bättre!

    *skickar medkänsla*
  8. 4
    Aj aj aj aj aj. Stackare! Och broddar är inte så stylish med högklackade stövletter kanske..

    Hoppas det ger med sig till imorgon och du känner dig lite bättre!

    *skickar medkänsla*
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Medkänsla härifrån!
  10. 5
    Medkänsla härifrån!
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Men stackare, jag såg faktiskt en som hade broddar på högklackade stövlar, vet inte vilken sort eller hur hon fått dit dem men det kanske är något att tänka på.
  12. 6
    Men stackare, jag såg faktiskt en som hade broddar på högklackade stövlar, vet inte vilken sort eller hur hon fått dit dem men det kanske är något att tänka på.
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Tack! Nej, det är nog så va?
  14. 7
    Tack! Nej, det är nog så va?
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Njae, liksom ovanför svanskotan är det som det gör ont, nedersta eller nästnedersta ryggkotan, typ. Om det inte blir bättre till på fredag så kollar jag upp det.
  16. 8
    Njae, liksom ovanför svanskotan är det som det gör ont, nedersta eller nästnedersta ryggkotan, typ. Om det inte blir bättre till på fredag så kollar jag upp det.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    *tackar och tar emot* Om jag kan gå imorgon blir det andra bullar, jag menar skor
  18. 9
    *tackar och tar emot* Om jag kan gå imorgon blir det andra bullar, jag menar skor
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Tack
  20. 10
    Tack
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11
    Nähä? Det måste sett kul ut Grejen är att jag inte ens har klackar sådär jätteofta, typiskt att jag skulle ta de skorna i morse utan att tänka liksom...
  22. 11
    Nähä? Det måste sett kul ut Grejen är att jag inte ens har klackar sådär jätteofta, typiskt att jag skulle ta de skorna i morse utan att tänka liksom...

Liknande trådar

  1. Halkade idag på badhuset
    By Hagasessorna in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 08:47
  2. Halkade idag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 12:02
  3. halkade idag:) OT
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 15:30
  4. Ajajaj... Halkade idag
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 09:20
  5. Halkade idag
    By Jenny_n in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar