19år och gravid! - Sidan 2
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #21
    Gud så kul å spännande, minns när jag och killen skulle på ultraljud hur nervös vi har och vi tänkte " tänk om det är tvillingar" :P Men som tur är det bara en där inne :P Först var jag planerad den 15 sen den 14 å på ultraljudet vart den den 13 juni så då är vi planerad
    Lycka till i morgon
  2. 21
    Gud så kul å spännande, minns när jag och killen skulle på ultraljud hur nervös vi har och vi tänkte " tänk om det är tvillingar" :P Men som tur är det bara en där inne :P Först var jag planerad den 15 sen den 14 å på ultraljudet vart den den 13 juni så då är vi planerad
    Lycka till i morgon
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #22
    hehe awh jag fick beröm idag för att min bebis var så fin! den var helt perfekt sa hon! (: så otroligt roligt att höra, det var en lite aktiv buse, hehe.. Tog en 3D bild, det visade sig att han/hon har min näsa
  4. 22
    hehe awh jag fick beröm idag för att min bebis var så fin! den var helt perfekt sa hon! (: så otroligt roligt att höra, det var en lite aktiv buse, hehe.. Tog en 3D bild, det visade sig att han/hon har min näsa
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #23
    Så himla kul Allt blir som på riktigt när man verkligen ser på skärmen att det är en bebis där inne.. Jag var små nojig innan ultraljudet att det inte skulle finnas något där inne för jag hade inge jätte tydliga gravid symptomer så det var mycket lugnande när men såg bebisen i magen Fick du en ny dag då bebisen är planerad?
  6. 23
    Så himla kul Allt blir som på riktigt när man verkligen ser på skärmen att det är en bebis där inne.. Jag var små nojig innan ultraljudet att det inte skulle finnas något där inne för jag hade inge jätte tydliga gravid symptomer så det var mycket lugnande när men såg bebisen i magen Fick du en ny dag då bebisen är planerad?
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #24
    nej, det är planerad samma dag fortfarande den 24 juli. Skönt! Ja jag har också varit orolig och frågat mig själv flera gånger om där verkligen finns en bebis där inne, jag mår inte dåligt alls, jag har inte fått några symptomer alls mer än ömma bröst. Annars mår jag helt som vanligt!
  8. 24
    nej, det är planerad samma dag fortfarande den 24 juli. Skönt! Ja jag har också varit orolig och frågat mig själv flera gånger om där verkligen finns en bebis där inne, jag mår inte dåligt alls, jag har inte fått några symptomer alls mer än ömma bröst. Annars mår jag helt som vanligt!
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #25
    Okej.. Jag mådde lite illa på morgon men så får jag fick i mig frukost mådde jag jätte bra Jag tycker så synd om dom som mår jätte dåligt och bara spyr dom första månaderna.. Jag var orolig för de för jag hatar verkligen de :P Är du tsm men pappan till barnet?
  10. 25
    Okej.. Jag mådde lite illa på morgon men så får jag fick i mig frukost mådde jag jätte bra Jag tycker så synd om dom som mår jätte dåligt och bara spyr dom första månaderna.. Jag var orolig för de för jag hatar verkligen de :P Är du tsm men pappan till barnet?
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #26
    hehe awh (: ja det är verkligen synd om de som spyr som fan osv. jadå, jag är tillsammans med pappan till barnet..
  12. 26
    hehe awh (: ja det är verkligen synd om de som spyr som fan osv. jadå, jag är tillsammans med pappan till barnet..
  13. Medlem sedan
    Mar 2011
    #27

    Hej!

    Hej!
    Jag heter Ida och jag är 21 om några månader.
    Och jag är gravid med mitt första barn.
    Jag är i vecka 12.
    Hör av dig om du vill prata.
  14. 27
    Hej! Hej!
    Jag heter Ida och jag är 21 om några månader.
    Och jag är gravid med mitt första barn.
    Jag är i vecka 12.
    Hör av dig om du vill prata.
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #28
    hej!
    grattis!
    hur känns det?
  16. 28
    hej!
    grattis!
    hur känns det?
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #29
    Överlycklig men är små rädd
  18. 29
    Överlycklig men är små rädd
  19. Medlem sedan
    Feb 2011
    #30
    vad är du rädd för?
    jag är i vecka 20 hehe.
  20. 30
    vad är du rädd för?
    jag är i vecka 20 hehe.
  21. Medlem sedan
    Mar 2011
    #31
    göra något fel :S
    Jag måste sluta titta på tv tror jag
  22. 31
    göra något fel :S
    Jag måste sluta titta på tv tror jag
  23. Medlem sedan
    Feb 2011
    #32
    jag brukar säga, de du tycker är rätt för ditt barn är rätt för ditt barn, det finns ingen som kan säga till dig vad som är rätt eller fel..
  24. 32
    jag brukar säga, de du tycker är rätt för ditt barn är rätt för ditt barn, det finns ingen som kan säga till dig vad som är rätt eller fel..
  25. Medlem sedan
    Mar 2011
    #33
    Sant.
    Men min kille är lite överbeskyddande så det smittar av sig.
    så försöker vara noga med maten och har inte rökt på snart 3 veckor då vi fick reda på det.
    Men är rädd att något kan gå snäll nu när den är i magen
  26. 33
    Sant.
    Men min kille är lite överbeskyddande så det smittar av sig.
    så försöker vara noga med maten och har inte rökt på snart 3 veckor då vi fick reda på det.
    Men är rädd att något kan gå snäll nu när den är i magen
  27. Medlem sedan
    Feb 2011
    #34
    Det var jag också lite orolig för ibörjan. men Bebisen är väl inbäddad i magen och det ska MYCKET till för att det ska hända något med den. Tror inte du har något att oroa dig för..
  28. 34
    Det var jag också lite orolig för ibörjan. men Bebisen är väl inbäddad i magen och det ska MYCKET till för att det ska hända något med den. Tror inte du har något att oroa dig för..
  29. Medlem sedan
    Mar 2011
    #35
    Ne var inne på akuten för en vecka sedan och då ja läkaren att allt var som det skulle efter hon kollat.
    Fick till och med lugnade som jag valt att inte ta dok.
  30. 35
    Ne var inne på akuten för en vecka sedan och då ja läkaren att allt var som det skulle efter hon kollat.
    Fick till och med lugnade som jag valt att inte ta dok.
  31. Medlem sedan
    Feb 2011
    #36
    du har ingenting att oroa dig för, men du måste sluta oroa dig för mår inte du bra mår knappast ditt barn bra!
  32. 36
    du har ingenting att oroa dig för, men du måste sluta oroa dig för mår inte du bra mår knappast ditt barn bra!
  33. Medlem sedan
    Mar 2011
    #37
    Det är sant.
    Mums... Åt just lunch
    Herre gud jag som aldrig brukade vara hungrig nu känns det som jag äter konstant
  34. 37
    Det är sant.
    Mums... Åt just lunch
    Herre gud jag som aldrig brukade vara hungrig nu känns det som jag äter konstant
  35. Medlem sedan
    Feb 2011
    #38
    jag säger bara, ät rätt mat för att inte gå upp de extra kilona
  36. 38
    jag säger bara, ät rätt mat för att inte gå upp de extra kilona
  37. Medlem sedan
    Mar 2011
    #39
    jo det gör jag. I och med att jag har allergier kan jag knappt äta ute så det är hemlagat som man får äta.. idag var det stekta äggnudlar med kyckling. Men det värsta var inatt då jag blev sugen på gurka så min käraste åkte och köpte mig gurka vid 3 :P
  38. 39
    jo det gör jag. I och med att jag har allergier kan jag knappt äta ute så det är hemlagat som man får äta.. idag var det stekta äggnudlar med kyckling. Men det värsta var inatt då jag blev sugen på gurka så min käraste åkte och köpte mig gurka vid 3 :P
  39. Medlem sedan
    Feb 2011
    #40
    haha awh
  40. 40
    haha awh
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. 19år och ny här!
    By babyväntar in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 13:17
  2. 19år äntligen gravid
    By ungmamma.92 in forum Gravidsnack
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 11:07
  3. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  4. 19år, student behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 18:42
  5. 19år, student, behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar