Hoppas....
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Hoppas....

    Hoppas på att jag hamnar här
  2. 1
    Hoppas.... Hoppas på att jag hamnar här
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Jag med...
  4. 2
    Jag med...
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Ja hoppas också på att hamna här, men det blir nog tyvärr en sväng till i hormon.ivf.träsket då jag fick mens i måndags......
  6. 3
    Ja hoppas också på att hamna här, men det blir nog tyvärr en sväng till i hormon.ivf.träsket då jag fick mens i måndags......
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Jag vill oxå hamna här
  8. 4
    Jag vill oxå hamna här
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    jag vill också vara här

    jag plussade och hörde till septembergruppen men fick tyvärr missfall för snart en månad sedan. men nu verkar kroppen äntligen ha kommit igång igen!
  10. 5
    jag vill också vara här

    jag plussade och hörde till septembergruppen men fick tyvärr missfall för snart en månad sedan. men nu verkar kroppen äntligen ha kommit igång igen!
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Vad tråkigt att du fick mf Men då får vi hoppas att vi båda hamnar i den här gruppen Jag har Bim den 26/2 och hoppas verkligen på att jag ska få ett plus
  12. 6
    Vad tråkigt att du fick mf Men då får vi hoppas att vi båda hamnar i den här gruppen Jag har Bim den 26/2 och hoppas verkligen på att jag ska få ett plus
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    men du, hamnar inte du i oktobergruppen om du plussar nästa vecka?
  14. 7
    men du, hamnar inte du i oktobergruppen om du plussar nästa vecka?
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    jo det gör jag ju Har visst räknat lite galet :P !Men blir glad om jag hamnar i den här gruppen oxå Fast Får väl vänta och se...
  16. 8
    jo det gör jag ju Har visst räknat lite galet :P !Men blir glad om jag hamnar i den här gruppen oxå Fast Får väl vänta och se...
  17. kanske 4:a
    #9
    Jag både vill och inte vill vara här Längtar sååå mycket efter en liten till, men det passar inte superbra just nu. Det får bli som det blir.
  18. 9
    Jag både vill och inte vill vara här Längtar sååå mycket efter en liten till, men det passar inte superbra just nu. Det får bli som det blir.
  19. lilla femman
    #10
    jag också...vi har inte försökt så länge men en liten till vill vi gärna ha...blir femte barnen isåfall
  20. 10
    jag också...vi har inte försökt så länge men en liten till vill vi gärna ha...blir femte barnen isåfall

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. Hoppas, hoppas inte?
    By Sugen på bebis :) in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 23:02
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar