Mer barnvagn
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Mer barnvagn

    Jag var runt och tittade efter en resevagn till Erik som okcås ska ligga i bilen då vår vanliga inte går in där. Jag är anti paraplyvagnar som jag upplever som otroligt plastiga och fula men jag vill ha snurrhjul ifram helst. Såg då att brio hade en sulky med snurrhjul och liggläge. En brio spin. Ngn som har provat den? Kändes klockren för oss men den kommer ta upp hela vårt enorma bagageutrymme En nackdel at köra buss...
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  2. 1
    Mer barnvagn Jag var runt och tittade efter en resevagn till Erik som okcås ska ligga i bilen då vår vanliga inte går in där. Jag är anti paraplyvagnar som jag upplever som otroligt plastiga och fula men jag vill ha snurrhjul ifram helst. Såg då att brio hade en sulky med snurrhjul och liggläge. En brio spin. Ngn som har provat den? Kändes klockren för oss men den kommer ta upp hela vårt enorma bagageutrymme En nackdel at köra buss...
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Vi har också precis nu köpt en lite smidigare vagn till Isabel. Jag var ganska inställd på att jag ville ha just Brio Spin (tittade på den redan i sommras, men det blev inte av då). När vi väl kom till affären så började vi jämföra och till slut hamnade valet på en Emmaljunga Scooter. Den har allt som Brion har utom snurrhjul fram (har vi på den stora vagnen och vi kände att det inte var nödvändigt) men till ett bättre pris. Dessutom tyckte min man att EJ kändes mer stabil. Den ser ju lite klumpigare ut, men storleksmässigt så skiljer det ingenting. JAg tror nog att Brion också är jättebra specielt om man vill ha snurrhjul!
  4. 2
    Vi har också precis nu köpt en lite smidigare vagn till Isabel. Jag var ganska inställd på att jag ville ha just Brio Spin (tittade på den redan i sommras, men det blev inte av då). När vi väl kom till affären så började vi jämföra och till slut hamnade valet på en Emmaljunga Scooter. Den har allt som Brion har utom snurrhjul fram (har vi på den stora vagnen och vi kände att det inte var nödvändigt) men till ett bättre pris. Dessutom tyckte min man att EJ kändes mer stabil. Den ser ju lite klumpigare ut, men storleksmässigt så skiljer det ingenting. JAg tror nog att Brion också är jättebra specielt om man vill ha snurrhjul!

Liknande trådar

  1. Barnvagn.
    By vajjer in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 17:28
  2. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  3. Barnvagn
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 18:48
  4. Tåg med barnvagn!
    By Lerica in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:22
  5. Barnvagn?
    By I väntan på kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar