Kärlek!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Kärlek!

    Frukost med älskade bustrollet som får vara hemma från dagis idag eftersom han haft falsk krupp i natt och inte sovit så mycket. Han klappar min hand och tittar mig i ögonen och säger:
    Mamma, jag älskar dig!

    Smälter och njuter av denna underbara unge - vilken start på alla hjärtans dag! Nu behöver jag inga rosor för att känna mig uppskattad - har ju redan fått det bästa.
    Maken tyckte vi skulle döpa om dagen till Alla stjärtars dag istället och klappade mig ömt på rumpan. Det är också kärlek.

    Hoppas att ni alla har en underbar dag! Och för min del så är ALLA dagar alla hjärtans dag. Kram!
  2. 1
    Kärlek! Frukost med älskade bustrollet som får vara hemma från dagis idag eftersom han haft falsk krupp i natt och inte sovit så mycket. Han klappar min hand och tittar mig i ögonen och säger:
    Mamma, jag älskar dig!

    Smälter och njuter av denna underbara unge - vilken start på alla hjärtans dag! Nu behöver jag inga rosor för att känna mig uppskattad - har ju redan fått det bästa.
    Maken tyckte vi skulle döpa om dagen till Alla stjärtars dag istället och klappade mig ömt på rumpan. Det är också kärlek.

    Hoppas att ni alla har en underbar dag! Och för min del så är ALLA dagar alla hjärtans dag. Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Härligt...

    Vilken kärleksfull familj du har...
    Tindra och Mattis deklarerade igår att om de hade miljoners miljoner så skulle de ändå inte vilja köpa en annan mamma... Det är också kärlek...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Härligt... Vilken kärleksfull familj du har...
    Tindra och Mattis deklarerade igår att om de hade miljoners miljoner så skulle de ändå inte vilja köpa en annan mamma... Det är också kärlek...
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Det är såå mysigt när de spontant säger sånt.. Man vet ju att det kommer från hjärtat när dom säger saker..
  6. 3
    Det är såå mysigt när de spontant säger sånt.. Man vet ju att det kommer från hjärtat när dom säger saker..
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Gud vad mysigt..
  8. 4
    Gud vad mysigt..

Liknande trådar

  1. Kärlek
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-04, 12:16
  2. Alltså gammal kärlek och ung kärlek
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 22:45
  3. kärlek...
    By Annamed5 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:28
  4. vad är kärlek
    By gorgios in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 09:50
  5. Kärlek?
    By maisy in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar